מילוי נוזל קירור - איפה ממלאים
-
לפי דבריך - אם לא בדקת מים הרבה זמן והמים עומדים על המינימום במיכל עיבוי והמיכל לא ריק לגמרי כמעט בטוח שאין שום נזילה או בעיה אחרת.
מתי לאחרונה בדקת מים ? אם בדקת לפני מספר ימים והתמעטו המים ככל הנראה כן יש בעיה.
תעקוב כל יום מה מצב מפלס המים לראות שאין נזילה או פריצה אטם/סדק בראש מנוע, היה וחלילה מפלס המים יורד כל כמה ימים יש לבדוק אם יש נזילה מאחד הצינורות או שנפרץ אטם ראש מנוע (שנפרץ האטם נכנסים מים מהראש לתוך הבוכנות והם נשרפים יחד עם הדלק).
תוכל לבדוק זאת כך - 2 אנשים אחד ילחץ על דוושת הגז ויגיע לטורים גבוהים (לא יותר מידי, בבנזין עד 4, דיזל 2.5-3, ולא יותר מידי זמן אין צורך אלא כמה שניות בודדות) ואחד יעמוד מאחורי הרכב ויראה אם יוצא עשן לבן מהאגזוז, אם יוצא עשן לבן זהו סימן שנכנס מים לבוכנות וזה מה שגורם לאיבוד המים, תיקון - שיפוץ ראש מנוע (יש לבדוק אם נסדק וצריך שיפוץ או שנפרץ האטם בלבד) כ 2500-3000 ש"ח, אם זה החלפת האטם בלבד המחיר הוא פחות, אם לא יוצא עשן לבן אז ככל הנראה איבוד המים נובע מנזילה.
בהצלחה -
תוסיף מים איפה שחסר רדיאטור/מיכל עודפים
אם רק ירד לך קצת במיכל עודפים על פני חצי שנה זה לדעתי בסדר ולא צריך לדאוג חוץ מלהשלים את החסר
בהזדמנות זאת כדאי לבדוק מה המצב גם ברדיאטור , תקפיד לסגור את הפקק טוב -
-
תקין
לחלוטין בהאוטלנדר
לא ראיתי האוטלנדר 1
שלא צריך להוסיף קצת מים
לאחר 2 -3טיפולים
לגבי נוזל אני באופן אישי מעדיף תואם מקור של וולולין
צריך לבדוק איזה מתאים
כי יש דגם של וולולין שזה תואם מיצובישי בצבע כחול
אבל זה לא מתאים להאוטלנדר (מתאים לאטראז)@אבי-KIA כתב במילוי נוזל קירור - איפה ממלאים:
תקין
לחלוטין בהאוטלנדר
לא ראיתי האוטלנדר 1
שלא צריך להוסיף קצת מים
לאחר 2 -3טיפולים
לגבי נוזל אני באופן אישי מעדיף תואם מקור של וולולין
צריך לבדוק איזה מתאים
כי יש דגם של וולולין שזה תואם מיצובישי בצבע כחול
אבל זה לא מתאים להאוטלנדר (מתאים לאטראז)תקין לחלוטין בכל רכב שירד מעט מאוד במרווח של כחצי שנה.
-
@אבי-KIA כתב במילוי נוזל קירור - איפה ממלאים:
תקין
לחלוטין בהאוטלנדר
לא ראיתי האוטלנדר 1
שלא צריך להוסיף קצת מים
לאחר 2 -3טיפולים
לגבי נוזל אני באופן אישי מעדיף תואם מקור של וולולין
צריך לבדוק איזה מתאים
כי יש דגם של וולולין שזה תואם מיצובישי בצבע כחול
אבל זה לא מתאים להאוטלנדר (מתאים לאטראז)תקין לחלוטין בכל רכב שירד מעט מאוד במרווח של כחצי שנה.
-
@יוני כתב במילוי נוזל קירור - איפה ממלאים:
@DanielC שירד קצת זה בסדר
אבל בחצי שנה עד למיני’ זה תקין?אינני יודע בכל הרכבים איזה גודל מיכל העיבוי וההפרש בין המקסימום למינימום, אבל בהרבה רכבים מיכל העיבוי הוא לא גדול והמרחק בין המקסימום למינימום הוא משהו כמו 200-300 סמ"ק, זה מערכת סגורה ולא אמור להיות איבוד מים אבל אם יורד בכמות מזערית מאוד אז זה בסדר.
-
@אבי-KIA כתב במילוי נוזל קירור - איפה ממלאים:
תקין
לחלוטין בהאוטלנדר
לא ראיתי האוטלנדר 1
שלא צריך להוסיף קצת מים
לאחר 2 -3טיפולים
לגבי נוזל אני באופן אישי מעדיף תואם מקור של וולולין
צריך לבדוק איזה מתאים
כי יש דגם של וולולין שזה תואם מיצובישי בצבע כחול
אבל זה לא מתאים להאוטלנדר (מתאים לאטראז)תקין לחלוטין בכל רכב שירד מעט מאוד במרווח של כחצי שנה.
@DanielC שירד קצת ברדיטור או במיכל רזרבי?
במה זה תקין -
@DanielC שירד קצת ברדיטור או במיכל רזרבי?
במה זה תקין@זיק-המבריק כתב במילוי נוזל קירור - איפה ממלאים:
@DanielC שירד קצת ברדיטור או במיכל רזרבי?
במה זה תקיןאין הבדל אם ירד ברדיאטור או במיכל עיבוי, אבל שוב אני מדגיש שיורד מהמפלס מעט מאוד, לא בכמויות של חצי ליטר-ליטר בשנה זה כבר מתחיל להיות מעבר לנורמה וחשש לבעיה