דרכי טיפול בממיר
-
@שי-וי כתב בדרכי טיפול בממיר:
@נייטרון-חפשי מה אתה שאול האם יש כזאת תקלה של סעפת לא אטומה?
א"כ התשובה היא כן ויש מכשיר מיוחד שבודק את האטימה של הסעפת התסממין לזה זה סל"ד לא יציב וגורם לצריכת דלק מוגברת ועלול לגרום לקוד תקלה של ממיר למרות שבד"כ יהיה לזה קוד תקלה נפרד כרגע אני לא זוכר את הקודאני מקווה שעכשיו סוף סוף אני מתחיל להבין.
אתה מתכוון לדליפת וואקום מהאטם של הסעפת יניקה?
כי את זה רואים במחשב רכב והחיישן MAP בודק את זה ספציפית. ניתן לבדוק את זה בקלות ע"י ריסוס ספריי קרבורטור באזור החשוד כשהמנוע חם על סרק, אם יש דליפה החומר יכנס למנוע ותוכל לשמוע את הטורים עולים.@מיוחד כתב בדרכי טיפול בממיר:
מכשיר מיוחד
מעניין.
אני משער לבדיקת אטם פרוץ, בדיקת צילינדר.איך זה קשור?