דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. טיפולים ותחזוקה שוטפת
  3. דרכי טיפול בממיר

דרכי טיפול בממיר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים ותחזוקה שוטפת
21 פוסטים 8 כותבים 217 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

    @שי-וי כתב בדרכי טיפול בממיר:

    @נייטרון-חפשי מה אתה שאול האם יש כזאת תקלה של סעפת לא אטומה?
    א"כ התשובה היא כן ויש מכשיר מיוחד שבודק את האטימה של הסעפת התסממין לזה זה סל"ד לא יציב וגורם לצריכת דלק מוגברת ועלול לגרום לקוד תקלה של ממיר למרות שבד"כ יהיה לזה קוד תקלה נפרד כרגע אני לא זוכר את הקוד

    אני מקווה שעכשיו סוף סוף אני מתחיל להבין.
    אתה מתכוון לדליפת וואקום מהאטם של הסעפת יניקה?
    כי את זה רואים במחשב רכב והחיישן MAP בודק את זה ספציפית. ניתן לבדוק את זה בקלות ע"י ריסוס ספריי קרבורטור באזור החשוד כשהמנוע חם על סרק, אם יש דליפה החומר יכנס למנוע ותוכל לשמוע את הטורים עולים.

    @מיוחד כתב בדרכי טיפול בממיר:

    מכשיר מיוחד

    מעניין.
    אני משער לבדיקת אטם פרוץ, בדיקת צילינדר.

    איך זה קשור?

    מיוחדמ מנותק
    מיוחדמ מנותק
    מיוחד
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    @נייטרון-חפשי

    דליפת אויר אם יש בעיות לחץ זה גם אחד מהסמינים.
    אם הנושא היה דליפת אויר. עבר הרבה אויר מאז.

    כותב רק רעיונות.
    גמ"ח רכב "והלכת בדרכיו".
    כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות - קידוד/חריטה.
    בתשלום סימלי.
    special12323@gmail.com

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0

    • 1
    • 2

    26

    מחובר

    1.5k

    משתמשים

    4.9k

    נושאים

    67.1k

    פוסטים
    • התחברות

    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
    • פוסט ראשון
      פוסט אחרון
    0
    • דף הבית
    • תקנון הפורום
    • המדריך המלא למשתמש
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש גוגל בפורום