כבישים מבטון - מטוסים והמסתעף.....
-
בהמשך לכל מה שכתבו כאן למיטב ידיעתי בכביש שלוש היה סיבה נוספת
אם מישהו שם לב כביש שלוש הוא כביש מוזר שבעצם מחבר בין כבישים אי זוגיים דבר שלכאורה לא הגיוני
הכביש הזה נבנה בעקרון ככביש מחבר בין עזה לרשות הפלסטינית בתקווה לשלום וכולי
הוא נבנה על ידי האו"ם
כפי שהובהר כאן אחת הבעיות של בטון זה העלות
היוצא מכך שהכביש הזה שנבנה על ידי האו"ם שגם לא חסר להם כסף וגם הם ממש מחפשים פחות כאב ראש של ריבוד וכולי נסלל מבטון
לפי הכתבה שהובאה כאן זה גם נחשב בעצם לכביש טוב יותר אם נתעלם מעניין הרעש
עד כאן מה שאני יודע על הכביש הזהאם מישהו חושב שאני טועה הוא יכול לתקן אותי
חודש טוב ומבורך
-
פוסט זה נמחק!
-
בהמשך לכל מה שכתבו כאן למיטב ידיעתי בכביש שלוש היה סיבה נוספת
אם מישהו שם לב כביש שלוש הוא כביש מוזר שבעצם מחבר בין כבישים אי זוגיים דבר שלכאורה לא הגיוני
הכביש הזה נבנה בעקרון ככביש מחבר בין עזה לרשות הפלסטינית בתקווה לשלום וכולי
הוא נבנה על ידי האו"ם
כפי שהובהר כאן אחת הבעיות של בטון זה העלות
היוצא מכך שהכביש הזה שנבנה על ידי האו"ם שגם לא חסר להם כסף וגם הם ממש מחפשים פחות כאב ראש של ריבוד וכולי נסלל מבטון
לפי הכתבה שהובאה כאן זה גם נחשב בעצם לכביש טוב יותר אם נתעלם מעניין הרעש
עד כאן מה שאני יודע על הכביש הזהאם מישהו חושב שאני טועה הוא יכול לתקן אותי
חודש טוב ומבורך
-
@הלי כתב בכבישים מבטון - מטוסים והמסתעף.....:
אם מישהו שם לב כביש שלוש הוא כביש מוזר שבעצם מחבר בין כבישים אי זוגיים דבר שלכאורה לא הגיוני
הוא מתחבר גם לכביש 1 בלטרון ולכביש 7 בין יסודות ליד בנימין
יכול להיות שאתה צודק , לא באתי לחלוק עליך
@יצחק-רשטונ כתב בכבישים מבטון - מטוסים והמסתעף.....:
@הלי כתב בכבישים מבטון - מטוסים והמסתעף.....:
אם מישהו שם לב כביש שלוש הוא כביש מוזר שבעצם מחבר בין כבישים אי זוגיים דבר שלכאורה לא הגיוני
הוא מתחבר גם לכביש 1 בלטרון ולכביש 7 בין יסודות ליד בנימין
יכול להיות שאתה צודק , לא באתי לחלוק עליך
שים לב שוב למה שכתבתי
באופן כללי כבישים זוגיים חוצים את המדינה לאורך וכבישים אי זוגיים לרוחב מה שגורם לכך שבעצם כביש זוגי יפגש לרוב רק עם כביש אי זוגי וכן להיפך ולכן בשביל לעבור מכביש אי זוגי אחד לכביש אי זוגי אחר (ובטח אם מדובר בכבישים מקבילים שיחסית רחוקים זה מזה) צריך לעבור בכביש זוגי
בדוגמא שהבאת בשביל לעבור מכביש שבע לכביש אחד צריך לקחת כביש זוגי כיון שגם כביש שבע וגם כביש אחד חוצים את המדינה בעקרון לרוחב ובשביל לעבור את חלק האורך שביניהם צריך כביש זוגי
(זה לא מדויק תמיד כגון כביש עשרים בין שתיים לארבע אבל שם יש סיבה אחרת ובעקרון בכל מקום כזה יש הסבר)
בפועל עוברים בכביש שלוש שהוא כביש אי זוגי ולכן כתבתי ש@הלי כתב בכבישים מבטון - מטוסים והמסתעף.....:
כביש שלוש הוא כביש מוזר שבעצם מחבר בין כבישים אי זוגיים דבר שלכאורה לא הגיוני
כך שמה שאתה הסברת זה הוכחה נפלאה לדברי ולא ההיפך
הארכתי מקווה שהובנתי
אם לא תשאל שוב אל תהססנ.ב. אם מה שכתבת היה אכן כהסבר לדברי אז אני מקבל את זה כמובן ואתה כמובן לא צריך להתנצל
הסברים אשמח לספק במידת הצורך -
בהמשך לכל מה שכתבו כאן למיטב ידיעתי בכביש שלוש היה סיבה נוספת
אם מישהו שם לב כביש שלוש הוא כביש מוזר שבעצם מחבר בין כבישים אי זוגיים דבר שלכאורה לא הגיוני
הכביש הזה נבנה בעקרון ככביש מחבר בין עזה לרשות הפלסטינית בתקווה לשלום וכולי
הוא נבנה על ידי האו"ם
כפי שהובהר כאן אחת הבעיות של בטון זה העלות
היוצא מכך שהכביש הזה שנבנה על ידי האו"ם שגם לא חסר להם כסף וגם הם ממש מחפשים פחות כאב ראש של ריבוד וכולי נסלל מבטון
לפי הכתבה שהובאה כאן זה גם נחשב בעצם לכביש טוב יותר אם נתעלם מעניין הרעש
עד כאן מה שאני יודע על הכביש הזהאם מישהו חושב שאני טועה הוא יכול לתקן אותי
חודש טוב ומבורך
@הלי כתב בכבישים מבטון - מטוסים והמסתעף.....:
הוא נבנה על ידי האו"ם
בעקבות הקישור שהביא @Lexus למעלה
אגב לכל ההודעות לעיל שכתובות בספויילר עקב כך שבהתחלה זה היה בשרשור אחר ולא רצו לסטות, הייתי ממליץ עכשיו לפתוח את כל הספויילרים
-
@הלי כתב בכבישים מבטון - מטוסים והמסתעף.....:
הוא נבנה על ידי האו"ם
בעקבות הקישור שהביא @Lexus למעלה
אגב לכל ההודעות לעיל שכתובות בספויילר עקב כך שבהתחלה זה היה בשרשור אחר ולא רצו לסטות, הייתי ממליץ עכשיו לפתוח את כל הספויילרים
@צבי-דורש-ציון כתב בכבישים מבטון - מטוסים והמסתעף.....:
המכלול טוען אחרת
אני לא משועבד לידע של המכלול
אני גם לא יודע מי כתב את הערך הזה
אני לא יכול להגיד לך מה נכון ומה לא נכון כתבתי את הידע שיש לי ומי שרוצה לחלוק שיחלוק (בשבילי המכלול לא נחשב למקור מידע אמין… יתכן שאני טועה)
וכפי שכתבתי@הלי כתב בכבישים מבטון - מטוסים והמסתעף.....:
עד כאן מה שאני יודע על הכביש הזה
אם מישהו חושב שאני טועה הוא יכול לתקן אותי
-
@צבי-דורש-ציון כתב בכבישים מבטון - מטוסים והמסתעף.....:
המכלול טוען אחרת
אני לא משועבד לידע של המכלול
אני גם לא יודע מי כתב את הערך הזה
אני לא יכול להגיד לך מה נכון ומה לא נכון כתבתי את הידע שיש לי ומי שרוצה לחלוק שיחלוק (בשבילי המכלול לא נחשב למקור מידע אמין… יתכן שאני טועה)
וכפי שכתבתי@הלי כתב בכבישים מבטון - מטוסים והמסתעף.....:
עד כאן מה שאני יודע על הכביש הזה
אם מישהו חושב שאני טועה הוא יכול לתקן אותי
@הלי
פה חברת שפיר טוענת שהיא בנתה את הכביש והעלות הייתה זולה יותר.כביש 3 (לטרון) מחבר את לטרון עם שרשרת היישובים החקלאיים מדרום, ומסתיים בכביש 40 ליד אשקלון. מאז נפתח כביש 6 נוצר עומס תחבורה כבד בכביש זה, דבר שהצריך את הרחבתו לארבעה נתיבים. שפיר ראתה בפרויקט זה הזדמנות לחידוש, וכך נוצר כביש הבטון הראשון והיחיד בישראל.
כבישי בטון הוכחו באירופה ככבישים חסכוניים ועמידים יותר מכבישי אספלט, והם דורשים פחות תחזוקה. שפיר היא החברה היחידה בישראל אשר שולטת בטכנולוגיה של בניית כביש בטון. עובי כביש הבטון זהה לעוביו של כביש האספלט, אך עלותו נמוכה פי חצי בשל חומרי הגלם הזולים יותר. עלות בנייתו וסלילתו של כביש 3 הייתה נמוכה באופן ניכר והצלחנו להוזילה אפילו עוד יותר בזכות זה שייצרנו את הבטון באופן עצמאי במפעל בטון שבנינו במיוחד עבור סלילת הכביש.
מהנדסי שפיר השתמשו אז במרצפת החלקה מתקדמת ובטכנולוגיות חדשות נוספות להנחת קטע כביש 3 בין צומת לטרון ונחשון. מלבד החיסכון המשמעותי בשלב הבנייה, גם בחלק התחזוקה הצלחנו לחסוך: אספלט זקוק לתיקון כל חמש שנים, ואילו כביש הבטון לטרון-נחשון לא נזקק לתיקון במשך 20 שנים.עוד טענו ‘אחים צדיק’ תופתעו לדעת שנסיעה ישירה על בטון גם מעט יותר חסכונית בדלק.
ושהעלות יקרה.