פריוס תקלה מעניינת
-
@אליחי כתב בפריוס תקלה מעניינת:
וגם בטייבה יש חשמל יחיא
שמומלץ כאן בפורוםדיברתי איתו, אין לו כרגע סוללות מפירוק, נבדוק בימים הקרובים.
-
עכשיו שאלה למבינים.
הסוללה הקודמת שהייתה המקורית הלכה ב280,000 קילומטר גם כתוצאה מקצר בסוללה,
וגם עכשיו זה קצר בסוללה, בשתי המקרים הסוללה תפקדה מצויין גם אחרי הקצר, וכשאיפסתי את המחשב היא סחבה מצויין והצריכת דלק הייתה אותו דבר.
הפחד שלי שיש משהו חיצוני שגורם לקצר והסוללה הבאה גם תחטוף, החשש מוצדק או לא?
פשוט לכל מי שאני מכיר הבטריה פשוט הפסיקה לסחוב או שנדלקה נורה, בלי קצרים למיניהם. -
@טויוטה-פריוס קצר בסוללה זה כשתא אחד הולך לחלוטין אז הוא גם מקצר לפעמים וכשאתה מאפס זה עובד עד הקצר הבא וזה תמיד קורה למי שהסוללה לא סחבה והוא איפס כל פעם עד שהקצר החמיר ואם תמשיך כך יום אחד זה גם יעצור את הרכב באמצע נסיעה - מנסיון!
זה לא גורם עוד נזק (בלי התחייבות) ולא הורס תאים נוספים. -
@נייטרון-חפשי
אבל אם תא אחד גמור כל הסוללה אמורה לא לעבוד, כי כל התאים מתיישרים לפיו? או שאני טועה… -
@טויוטה-פריוס יש קצר ויש קיבולת, מה שאתה אומר עכשיו קשור לקיבולת שיורדת עם הזמן והשימוש.
קיבולת=כמה חשמל הסוללה יכולה להכיל. -
עדכון:
הסוללה הוחלפה אצל יחיא מטייבה, לסוללה משנת 2022 עם בערך 35,000 קילומטר(מסתבר שבקורולות החדשות ובCHR עדיין משתמשים בניקל) עם אחריות לשנה.
הוא בדק את הסוללה הקודמת והיא באמת קיצרה.
הסוללה החדשה נוסעת פגז והאוטו מרגיש כמו חדש, כמה דברים שנורא עיצבנו אותי כמו רעש מעצבן מהגלגלים בעמידה ועוד, נפתרו.
הוא החליף לי גם את הסליל הגה לחדש שהזמנתי מאלי אקספרס.
סה"כ עלה 5,100.
כמובן שלמדתי על בשרי ששיפוץ לא שווה את הכסף, ואת העצבים.
תודה רבה לפורום ולמשתמשים, בזכות הפורום חסכתי הרבה כסף, וקיבלתי עצות מועילות, תודה רבה. -
@טויוטה-פריוס כתב בפריוס תקלה מעניינת:
הוא החליף לי גם את הסליל הגה לחדש שהזמנתי מאלי אקספרס.
ברכות
שתיסע בדרכים ישרות
אגב למה החלפת סליל הגה
הנורה הייתה דולקת? -
@טויוטה-פריוס כתב בפריוס תקלה מעניינת:
שלום לכולם.
יש לי פריוס 2008 שעשתה 300.000 ק"מ.
לפני כחודשיים נדלקה נורת כרית אוויר, בינתיים נסעתי כשהנורה דלוקה ולפני הטסט תכננתי לתקן.תזכורת לתחילת השרשור
-
@טויוטה-פריוס כתב בפריוס תקלה מעניינת:
הסוללה הוחלפה אצל יחיא מטייבה, לסוללה משנת 2022 עם בערך 35,000 קילומטר(מסתבר שבקורולות החדשות ובCHR עדיין משתמשים בניקל) עם אחריות לשנה.
שתף אותנו בחוויה עצמה
הוא עושה רושם אמין?
אני גם צריך להחליף -
@אליחי כתב בפריוס תקלה מעניינת:
שתף אותנו בחוויה עצמה
הוא עושה רושם אמין?
אני גם צריך להחליףהתקשרתי אליו ביום ראשון שבוע שעבר, הוא אמר לי שהוא עושה שיפוץ ב2,500 - כמובן שלא מומלץ, או מפירוק שנת 2021 ב4,500 ו2022 ב5,000. אבל לא היה לו, חיכיתי שבוע שבמהלכו נדנדתי לו כל יום עד שהגיע לו בטריה שנת 2022.
אין דרך לדעת אם זה באמת מהשנה הזאת, אם כי היא הייתה נראית חדשה לגמרי, בלי טיפת אבק וכדו’, השוויתי בין הישנה שלי לחדשה שלו והיה ניכר שזה די חדש.
מבחינת מקצועיות, יש לו הסמכה לעסוק ברכבים היברידיים אישור ניהול מוסך ואישור חשמלאי רכב, ועוד כהנה וכהנה תעודות, מה שמראה שהוא יודע מה לעשות, ויש לו במוסך עשרות או אפילו מאות סוללות ישנות שהוא החליף, מה שאומר שיש לו ניסיון עצום.
בהתנהלות הוא היה נחמד, הסביר כל דבר, עבד מהר ומסודר, לא התעסק בדברים אחרים ודי מהר סיים.
יש אחריות שנה, ובהמלצות שקראתי עליו אמרו שהוא אמין בנוגע לאחריות.
אני רק ידגיש שהסוללה החדשה שונה בצורתה מהישנה (רכב אחר) אז הוא מעביר את המודולים (אותו דבר בדיוק) לסוללה הישנה, מה שאומר שמחשב הסוללה והחיישנים נשארים ישנים.