חדשות בפורום "רכבים זה לזה"
-
במסגרת הרצון התמידי לשפר ולייעל את השימושיות והתועלת מהפורום, נעשו מס' שינויים במערכת הפורום כדלהלן:
קבוצות:
-
קבוצת מקצוענים שינתה את שמה ומעתה היא תיקרא "מייבינים" כך שמי שנמנה עם חבריה תוצמד לו התוית "מייבין". חברי קבוצת "מייבינים" הם משתמשים שיש להם הבנה והכרה בהרבה ממכלולי הרכב וביכולתם לסייע ולעזור להרבה משתמשים עם הידע שלהם.
-
נוספה קטגוריה חדשה בשם "מאסטרים" כך שמי שנמנה עם חבריה תוצמד לו התוית "מאסטר". חברי קבוצת "מאסטרים" הם משתמשים שיש להם ידע נרחב מאד בכל או ברוב מכלולי הרכב גם במורכבים שבהם וביכולתם לתת מידע או לסייע בכל או בכמעט כל תחום בענייני הרכב.
ההצטרפות לקבוצה כזו או אחרת נעשית ע"י הנהלת הפורום ובכפוף לשיקול דעתה. הסמכויות של ה"מייבינים" וה"מאסטרים" הם פתיחת שירשורים בקטגוריות "עצות ותדריכים"
גילוי מייל
הגדרת המייל של המשתמשים שונתה והמייל של המשתמשים מוסתר כברירת מחדל. בעבר עשיתי את ההגדרה של המייל גלויה כברירת מחדל, והמטרה הייתה לנוחות השימוש מכיוון שאין כיום את האפשרות לצ'אט אישי. לצערי הרב קיבלתי ממשתמשים תלונות על מיילים בעלי תוכן בעייתי ע"י בני עוולה. ועל כן הוחזר המצב לקדמותו כך שהמייל של המשתמשים מוסתר עד שישנו בעצמם את ההגדרה ובאחריותם.
סף מוניטין עבור חתימה
סף המוניטין עבור הרשאת חתימה שונה והוא הועלה מ100 ל250 מוניטין כשהשאיפה להגיע ל1000 ברבות הימים.
למשתמשים בעלי חתימה קיימת, תושאר להם החתימה למרות שעדיין לא הגיעו לסף ה250 מוניטין.גודל התמונות
גודל התמונות שאפשר להעלות לפורום הועלה וכיום הוא עומד על 2MB לתמונה.
שינויים בתקנון
-
סעיף 3י: הסעיף דורש מהמשתמש להכניס לגוף ההודעה את השאלה או התוכן אליו הוא מכוון ולא להסתמך על המלל שנכתב בכותרת. הסיבה היא שהיו כאלה שכתבו הודעות שבשביל להבין את הפוסט היה צורך בעשיית פאזל בין הכותרת לתוכן כדי להבין את כוונותיו של הכותב (כגון: כותרת: מאזדה 5. תוכן: יש למישהו מולטימדיה?...) שכן בכתיבה תקינה מטרת הנושא לידע על מה מדובר בתוכן ולא להשלים אותו.
-
סעיף 5 עודכן ובו נאסר לבחור בשם משתמש הכולל שמות תואר וכו'. הסיבה היא שהיו שמות כמו האלופה וכו' שאינם מתאימים.
-
סעיף 8. סעיף חדש המתיר באופן רישמי להנהלת הפורום או למי מטעמה לשנות או למחוק פוסטים ע"פ שיקול דעתה.
לתגובות או הערות וכו' לחץ כאן
-
-