דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שיתוף בויקטורי מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחה

      שיתוף בויקטורי מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      11 פוסטים 5 כותבים 81 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ל מנותק
        ל מנותק
        לחי
        כתב נערך לאחרונה על ידי לחי
        #1

        שיתוף: בויקטורי (לא נראה שהקישור פתוח בנטפרי-אתר כיפה) מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחה של כ 30 אג’. בתחנות סונול. עד 1,000 ש"ח.
        לא יודע איזה כוכביות יש עוד.
        ת’אמת אני לא יודע איך זה מחושבן (לפי מה שכתוב במקום אחד כתוב שבכרטיס רשום מחיר של 7.50. וא"כ זה לא רלוונטי כי ביום רביעי המחיר הרגיל יהיה יותר נמוך).
        לשון הפירסום: “מחירי שירות תדלוק מלא על בסיס מחיר מהמחירון הממשלתי שנקבע באותו יום” האם הכוונה ביום שהוטען הכרטיס או ביום שאני מגהץ בתחנת דלק?
        נשמח לעדכון אם מישהו השתמש.
        טלפון ויקטורי: 08-8674994.

        טוסוןט חובק עולםח 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • ל לחי

          שיתוף: בויקטורי (לא נראה שהקישור פתוח בנטפרי-אתר כיפה) מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחה של כ 30 אג’. בתחנות סונול. עד 1,000 ש"ח.
          לא יודע איזה כוכביות יש עוד.
          ת’אמת אני לא יודע איך זה מחושבן (לפי מה שכתוב במקום אחד כתוב שבכרטיס רשום מחיר של 7.50. וא"כ זה לא רלוונטי כי ביום רביעי המחיר הרגיל יהיה יותר נמוך).
          לשון הפירסום: “מחירי שירות תדלוק מלא על בסיס מחיר מהמחירון הממשלתי שנקבע באותו יום” האם הכוונה ביום שהוטען הכרטיס או ביום שאני מגהץ בתחנת דלק?
          נשמח לעדכון אם מישהו השתמש.
          טלפון ויקטורי: 08-8674994.

          טוסוןט מחובר
          טוסוןט מחובר
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @לחי השאלה אם ממחיר שירות מלא, או עצמי
          לפעמים ההנחה היא ממחיר שירות מלא ואז זה לא שווה

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)

          נחייה ולא…

          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ל לחי

            שיתוף: בויקטורי (לא נראה שהקישור פתוח בנטפרי-אתר כיפה) מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחה של כ 30 אג’. בתחנות סונול. עד 1,000 ש"ח.
            לא יודע איזה כוכביות יש עוד.
            ת’אמת אני לא יודע איך זה מחושבן (לפי מה שכתוב במקום אחד כתוב שבכרטיס רשום מחיר של 7.50. וא"כ זה לא רלוונטי כי ביום רביעי המחיר הרגיל יהיה יותר נמוך).
            לשון הפירסום: “מחירי שירות תדלוק מלא על בסיס מחיר מהמחירון הממשלתי שנקבע באותו יום” האם הכוונה ביום שהוטען הכרטיס או ביום שאני מגהץ בתחנת דלק?
            נשמח לעדכון אם מישהו השתמש.
            טלפון ויקטורי: 08-8674994.

            חובק עולםח מנותק
            חובק עולםח מנותק
            חובק עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @לחי חסום לי באתרוג. יש מחיר טוב גם לסולר?

            ל טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • טוסוןט טוסון

              @לחי השאלה אם ממחיר שירות מלא, או עצמי
              לפעמים ההנחה היא ממחיר שירות מלא ואז זה לא שווה

              ל מנותק
              ל מנותק
              לחי
              כתב נערך לאחרונה על ידי לחי
              #4

              @טוסון ההנחה כעיקרון 55 אג’ הורדתי ל30 שיהיה יחסית לשירות רגיל.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חובק עולםח חובק עולם

                @לחי חסום לי באתרוג. יש מחיר טוב גם לסולר?

                ל מנותק
                ל מנותק
                לחי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @חובק-עולם לא ראיתי.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אריאלושא מנותק
                  אריאלושא מנותק
                  אריאלוש
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  מישהו יכול לפרט מה הולך שם בדיוק חסום לי ונשמע מעניין… תודה מראש!!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    א.ב.
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    פתוח באתרוג

                    אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א א.ב.

                      פתוח באתרוג

                      אריאלושא מנותק
                      אריאלושא מנותק
                      אריאלוש
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי אריאלוש
                      #8

                      @א.ב. תודה רבה!!! פתוח לא רק באתרוג אלא גם למנטונפרים…undefined

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אריאלושא מנותק
                        אריאלושא מנותק
                        אריאלוש
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        וחוץ מזה הרבה יותר חשוב שזה הנחה של 55 אגורות לליטר ולא 30… כמו שכתבו למעלה.

                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חובק עולםח חובק עולם

                          @לחי חסום לי באתרוג. יש מחיר טוב גם לסולר?

                          טוסוןט מחובר
                          טוסוןט מחובר
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @חובק-עולם אשמח לדעת גם על מחיר לסולר
                          אם יוצא לך משהו אני אשמח שתעדכן

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)

                          נחייה ולא…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אריאלושא אריאלוש

                            וחוץ מזה הרבה יותר חשוב שזה הנחה של 55 אגורות לליטר ולא 30… כמו שכתבו למעלה.

                            טוסוןט מחובר
                            טוסוןט מחובר
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @אריאלוש וזו הסיבה

                            @לחי כתב בשיתוף בויקטורי מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחה:

                            @טוסון ההנחה כעיקרו 55 אג’ הורדתי ל30 שיהיה יחסית לשירות רגיל.

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2

                            134

                            מחובר

                            3.1k

                            משתמשים

                            9.8k

                            נושאים

                            132.4k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום