חיבור נוקיה 225 למערכת מולטימדיה
-
יש לי נוקיה 225 תומך כשר. החיבור שלו למולטימדיה [מקורי של אאוטלנדר] לא חלק:
האנשי קשר לא מופיעים [הבנתי שאת זה א"א לסנכרן ישירות מהמכשיר].
יומן שיחות לא מופיע.
ובעיקר, שכאשר מתקשרים אלי ואני עונה, אוטומטי החיבור מתנתק. רק כשאני מוציא שיחה זה עובד טוב.
מה ניתן לעשות? -
יש לי נוקיה 225 תומך כשר. החיבור שלו למולטימדיה [מקורי של אאוטלנדר] לא חלק:
האנשי קשר לא מופיעים [הבנתי שאת זה א"א לסנכרן ישירות מהמכשיר].
יומן שיחות לא מופיע.
ובעיקר, שכאשר מתקשרים אלי ואני עונה, אוטומטי החיבור מתנתק. רק כשאני מוציא שיחה זה עובד טוב.
מה ניתן לעשות?
