[שאלה] איך ניתן לשלוט על הרזולוציה / DPI באנדרואיד אוטו עם zlink
-
יש לי את המערכת T10s עם zlink, ומאד מעצבן אותי שהרזולציה, או ה DPI, איך שלא תקראו לזה - באנדרואיד אוטו - שדרך zlink - מאד גדולה.
היה לי מערכת קודם - דפוקה יותר - ששם זה היה הרבה יותר גדול, והיה יותר שטח במסך.מצאתי את הווידאו הזה: https://www.youtube.com/watch?v=r9kj1F1B4NU בו הבחור הביא את ה apk הזה: com.zjinnova.zlink-pc-ctjo4hvARyOdr2iEzLw==.apk - שבו זה באמת קטן יותר - אבל עדיין - לא מספיק.
יש איזה דרך לשלוט על הנושא?
שינוי ה DPI הכללי של המערכת באפשרויות מפתחים - לא משפיע על זה, ואני לא יודע מאיפה zlink מחליט איזה רזולוציה הוא מעביר את המסך.אני מחפש דרך כל שהיא לקבל על הנושא שליטה.
האם מישהוא נתקל בנושא או חקר אותו?
