למכירה 7 מקומות דיזל
-
פיזו 5008 טורבו דיזל (המנוע האמין והמבוקש)
שנת 2021 הצורה החדשה רק 109000 קילומטר (למנוע דיזל זה מעט מאד!!!) בצבע אפור טיפולים במוסך מורשה עם היסטוריה מלאה
טסט עד 7/27 .
חלונות כהים מאד מהחברה כולל מולטימדיה מקורית מצלמת רוורס של היצרן (מעוף ציפור)
רכב הכי מרווח בקטגוריה ונוחות ללא מתחרים
מחירון לוי יצחק 91000 מבקש רק 77000
מבית שמש
אריה 0504173018

-
פיזו 5008 טורבו דיזל (המנוע האמין והמבוקש)
שנת 2021 הצורה החדשה רק 109000 קילומטר (למנוע דיזל זה מעט מאד!!!) בצבע אפור טיפולים במוסך מורשה עם היסטוריה מלאה
טסט עד 7/27 .
חלונות כהים מאד מהחברה כולל מולטימדיה מקורית מצלמת רוורס של היצרן (מעוף ציפור)
רכב הכי מרווח בקטגוריה ונוחות ללא מתחרים
מחירון לוי יצחק 91000 מבקש רק 77000
מבית שמש
אריה 0504173018

@אריה-12
שים לב לתמונה השניה -
@אריה-12
שים לב לתמונה השניה@ה-x27-הוא-המלך
האמת שאין לי הרבה מושג למה מכסים את המספר ( אולי חשש מגניבת בעלות או משהו כזה אבל ראיתי שככה הרבה עושים ביד 2
בפורום הזה לא באמת אכפת לי, המגזר אמין… -
@ה-x27-הוא-המלך
האמת שאין לי הרבה מושג למה מכסים את המספר ( אולי חשש מגניבת בעלות או משהו כזה אבל ראיתי שככה הרבה עושים ביד 2
בפורום הזה לא באמת אכפת לי, המגזר אמין…@אריה-12 כתב בלמכירה 7 מקומות דיזל:
בפורום הזה לא באמת אכפת לי, המגזר אמין…
הבעיה שאתה לא במגזר, אתה באינטרנט…
אגב, לטשטש לוחית רישוי מרחיק קונים פוטנציאליים לדעתי, יש הרבה פרטים שאפשר לברר לבד רק עם המספר (אא"כ יש לך מה להסתיר…)
מה שאני נוהג לעשות כדי למנוע את הבעיה של העברת בעלות, לטשטש רק 2 ספרות אמצעיות, מי שמחפש לגנוב יחפש קורבן יותר קל, מי שרציני ומחפש מידע כבר יידע איך להשלים את החסר -
הרכב הזה אמין??
למה מחיר כל כך מתחת המחירון? -
הרכב הזה אמין??
למה מחיר כל כך מתחת המחירון?@a0583243362 על האמינות יש שרשור גדול בפורום (אני לא מחווה דעה)
מתחת המחירון בגלל מצב שוק כי זה צרפתי, ויש לחברה הזו דגמים (אחרים) שמוסכם על הכל שהאמינות מהם והלאהרק הארה קטנה: המנהג בפורום היה שלא פותחים דיונים כללים בנושא של רכב למכירה (רק אם לא כתבו יד/ק"מ/מחיר וכדו’) אני לא חושב שזה נוגד את התקנון, אבל זה קצת מפריע בקריאה לאנשים, וגם מפחית את הסיכוי למענה ענייני, אם היית שואל בשרשור בפורום עסקאות רכב האם דגם xyz הוא אמין יהיה לאנשים יותר נח לענות
אני כמובן לא מנהל ולא בעל סמכות בפורום, ואתה לא חייב להתייחס לדבריי, אבל אני כך מציע לעשות
(אם הייתי חושב שעשית משהו לא בסדר לא הייתי כותב כאן, כי זה כן נוגד לכללי הפורום)
