חילצו את הרכב ללא מפתח
-
הרכב שלנו התדרדר לתעלה
הזמנו מנוף + שירותי גרירה
היה לנו חשוב מאוד להיות במקום בזמן החילוץ, כדי לדאוג שהרכב לא יפגע (על פניו הפגיעה מההדרדרות היתה מינימלית)
שלחנו להם תמונה עם מיקום המפתח (שקית סמוך לרכב)
הנציגה אמרה שאין צורך להגיע והתמונה מצוינת
בכל אופן רצינו להיות נוכחים בזמן החילוץ
ביום החילוץ התברר לנו שהם נותנים טווח רחב של שעות, לכן סוכם שהם יתקשרו אלינו חצי שעה לפני
הם לא התקשרו ופינו את הרכב ללא המפתח
כשהתקשרנו להבין איך יכול להיות שעדיין לא מגיעים התברר לנו שהרכב כבר חולץ בלעדינו, ולא יודעים איפה הוא
מתישהו התקשר הערבי שחילץ את הרכב ודרש שנגיע למוסך להביא את הרכב (המוסך לא מקבל רכב בלי מפתח)
מאז התחיל מסע של שיחות מול החברה “נטפל”, “בודקים”, “חוזרת אליך עוד כמה דקות”
בשלב כלשהו התקשר אחראי השטח, משהו כזה, ושאל איפה המפתח
אמרתי לו שיש להם תמונה
הוא: למה המפתח לא היה בתוך הרכב
אני: יש לנו שאלות יותר גדולות: למה לא התקשרתם? למה פיניתם את הרכב בלי המפתח? איפה הרכב?
מפה לשם השיחה התנתקה
בהמשך, סמוך לשקיעה, התקשרו אלינו מהשטח, הם מחפשים
רק אחרי זמן של חיפושים, מתברר שאין להם בכלל את התמונה
וגם היא, לא כל כך יכלה לעזור אחרי שלקחו את הרכב, כי הצילום היה יחסית למיקום הרכב
תכל’ס, המפתח לא נמצא
הם יבואו לקחת את המפתח הרזרבי
אשמח לשמוע מה האחריות של חברת שירותי הרכב, ומה אני צריכה לדעת בתוך כל הסיפור ההזוי הזה, ואיך נכון להתנהל מכאן ואילך
