דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה

      וואו

      התרגשתי במיוחד מהמופע ואני רגיש מדי

      פוסטים


      • למה היברידי ולא דיזל?
        ט טייס קרבי

        @משה-שמחה כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

        שיעבור לטבריה…

        צריך לשאול את @חובק-עולם אם כטבריאני הוא יכול להתחייב על כך שבטבריה אין פקקים?
        אני דווקא לא התרשמתי כך מביקורי התכופים בעיר

        עסקאות רכב

      • צריכה של דלק
        ט טייס קרבי

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בצריכה של דלק:

        מכאן נוצר (החישוב השלישי) צריכה הממוצעת של 1 ל-12.5 בנסיעה משולבת = עירוני ובינעירוני.

        וזה בהנחה שאתה נוסע חצי חצי עירוני ובין עירוני כי אם אתה נוסה 80% עירוני 20% בין עירוני המשולבת שלך יהיה 1 ל 10.7

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • צריכה של דלק
        תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        @שיפקה ראשית, ברוך הבא לפורום הנפלא 👏

        אנסה לפשט את הדברים בצורה הכי פשוטה.

        1. כמו שכבר כתב לעיל @טייס-קרבי,
        שאין לסמוך כלל על הנתונים באתרים השונים!

        במשפט אחת, יש הרבה זיופים במדידות שנועדו לשכנע את הלקוח התמים על רכב חסכוני,
        כשפועל הנתונים בכביש שונים לגמרי מהצהרת פלוני ואלמוני.

        2. את חישוב צריכת הדלק מחשבים בשתי אופנים,
        וממנו מתקבל תוצאה שלישית - בבחינת עד שיבוא השלישי ויכריע ביניהם.

        א. צריכת דלק בנסיעה בין עירונית.
        ב. צריכת דלק בנסיעה עירונית.

        בנסיעה עירונית הצריכה הרבה יותר גבוה (בדר"כ) מנסיעה בין עירונית.

        וכעת לדוגמא קלאסית:
        רכב שצריכת הדלק שלו בנסיעה בעיר 1 ל-10 = 1 ליטר דלק עבור נסיעה של 10 ק"מ.
        ואותו רכב בנסיעה בינעירוני יקח 1 ל-15 = 1 ליטר דלק עבור כל 15 ק"מ.

        ומכאן נוצר (החישוב השלישי) צריכה הממוצעת של 1 ל-12.5 בנסיעה משולבת = עירוני ובינעירוני.

        בכללי כל מה @טייס-קרבי כתב נכון, אך רק הוספתי את ה-א"ב במושגי צריכה…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        ט טייס קרבי

        @יוני
        הרמת לי להנחתה…
        הגיע הזמן שמישהו יעלה את הנושא בפורום
        נרשמתי אבל לא קיבלתי כל הודעה או מידע בנושא…

        שאר נושאים

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        ט טייס קרבי

        בלת"ק
        השנקל שלי הוא
        שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
        אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
        אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
        אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
        (פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרור
        ומאד קל לקבל שם דוח כי מותר רישמית רק 90 וכולם נועים שם על 120+ שזה דוח של 500 ו8 נקודות)

        שאר נושאים

      • צריכה של דלק
        ט טייס קרבי

        @שיפקה
        אין איך להסביר
        ההסבר היחיד הוא
        למה אין מה לייחס לנתון שכתוב ביד 2 שום חשיבות…
        זה ממש לא אומר כלום מה שרשום וזהו!
        מה שרשום זה נתוני יצרן שהם לא רלוונטיים אחרי 5 שנים ממועד עליה לכביש
        והם לא רלוונטיים לאופי הנהיגה הישראלי.
        בשביל לדעת צריכת דלק יש כמה כללי אצבע:
        1 יש מה העולם מדבר וברוב המקרים זה נכון (יש קטגוריות של היברידי,דיזל,ובנזין ובהם יש נפח מנוע וכו וכו)
        2 זה תלוי בתחזוקת הרכב והמנוע לכן אין תחליף ללשאול את בעל הרכב לגבי מצב צריכת הדלק (בהנחה שיש אמון ביניכם)
        3 מאד תלוי מה אופי הנהיגה ומה העדפות הנסיעה למשל: נסיעות עירוניות או בין עירוניות - האצות מול נסיעה רגועה- אתה נותן גז ובולם או תיכנון נסיעה מדוייק להכל יש השפעה אדירה על משק הדלק.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      רשימת חברי הקבוצה

      S spider
      י ישראליק
      איש 1א איש 1
      ל לחי
      שלמהש שלמה
      סוסיתא קדישתאס סוסיתא קדישתא
      תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0
      מיכאלושמ מיכאלוש
      טוסוןט טוסון
      ג גיל
      מ מאיר ג
      אריאל קמחיא אריאל קמחי
      ט טייס קרבי
      LexusL Lexus
      במווב במוו
      itamarI itamar
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום