דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה

      סיירת פיקוח

      פרטי

      פוסטים


      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ג גיל

        @פתוח-לשמוע

        אין פוסק אחד בישראל שזכה שהלכה כמותו בכל מקום, אפי’ ממשה רבנו נשכחו הלכות,
        והנקודה שלי היא שלא ראוי “לנכס” נושא מסוים למשתמש מסוים באופן אוטומטי

        @פתוח-לשמוע כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ויש פה בגדר לא תמנע טוב מבעליו

        אתה רואה שצדקתי -

        @גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
        אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…"

        הודעות המערכת

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ג גיל

        @פתוח-לשמוע


        בדר"כ אני מסכים עם רעיונותיך והחשיבה החדה שלך,
        אבל הפעם - חצי מהרעיונות צפויים להטיל קנאה במעשה בראשית…

        אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
        אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…"

        הודעות המערכת

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        ג גיל

        @פריוס-אפור כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        אינו דומה הנסיעה בכביש 6 שאתה יכול להרביץ מהירות וכמעט אין משטרות,

        יצויין שהאתר מתנגד לכל עבירה על החוק, ואסייג ברשותך את דבריך שאין מדובר בהמלצה אלא בנקודה טכנית.

        שאר נושאים

      • מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום
        ג גיל

        @נסיעתא כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:

        שלום,
        המזגן ברכב (יונדאי I30) עובד מעולה בלילה, מקפיא עד לשד העצמות,
        אבל ביום - ההיפך הגמור…
        לא מקרר כמעט בכלל, לוקח לו רבע שעה עד שבכלל יוצא אויר לא חם, ועדיין הוא לא מקרר את הרכב כמעט, לא משנה כמה זמן הוא דלוק…
        הבו עצה בבקשה,
        תודה רבה!

        דווקא אני הייתי בודק שהמאוורר תקין והמדחס לא סתום, לפני שהייתי רץ למלא גז.
        (דווקא המקרה הזה הוא מקרה שנותן אבחון טוב לכך שלא חסר גז)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קולות מעניינים לוויז - להורדה!
        יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

        @שמואל-ש.
        908c6acb-ce4d-46c4-ace2-edd88f13c382-image.png
        זה כמובן רק בקולות שהורדת לוויז ולא הקולות המותקנים

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ג גיל

        @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

        יש לי רעיון נוסף -
        להודות למנהל שמשקיע מזמנו ⏳ , מרצו 🏃 ומהונו 💰 ! למען האתר,
        מעיד אני בר’ @מאיר (עד כמה שאני נחשף) כמה העניין מעסיק אותו לשפר ולייעל,
        והכי מעסיק אותו - לתת את התחושה הטובה והנעימה לכולם.

        תודה לך! מאיר!

        ו…על כן דבר!

        הודעות המערכת

      • לקראת הבחירות
        ג גיל

        @מאיר כתב בלקראת הבחירות:

        לא ירחק היום שהם יפנו אלינו!

        מסכים!
        אם כי אני רואה את זה קורה רק כשלא יהיו כסאות מעור צבי, ואז יפתחו שרשור:
        “שלום לפשוטי העם,
        כידוע בחז"ל “נעשה אדם” ולכן אתייעץ אף אני עמכם -
        מתעניין ברכב לקניה, משהו נוח ומפנק אבל אמין וחסכוני (במבטים),
        עד עכשיו הייתי עם רכב מהעבודה.
        אין בעיית תקציב.”

        הדברים נכתבו בהומור ולא מתוך זלזול חלילה, ואין באמור בכדי לסכן את החסינות שאין לי…

        הצעות יעול

      • לקראת הבחירות
        מאירמ מאיר

        @יעקב-5 כתב בלקראת הבחירות:

        חשבתי אולי מנהלי האתר יצאו לחברי הכנסת החרדים (או כל מי שעוסק בתחבורה) לענות כאן על שאלות

        לא ירחק היום שהם יפנו אלינו!

        הצעות יעול

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ראיתי, והתרגשתי היטב היטב

        למי שרגיש מדי יכול להכנס לקבוצת “וואו” שהיא קבוצה שמיועדת למי שמאד נהנה מהמופע ומעדיף בכל זאת טיפה להמתין עם זה…

        המופע לא יוצג לחברי קבוצת “וואו”. הכניסה והיציאה מהקבוצה חופשיים ואינם מצריכים אישור. לכניסה לקבוצה לחץ כאן

        הודעות המערכת

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      ג גיל
      כ כיכר לחם
      יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס
      KlonimoosK Klonimoos
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום