דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×

      מנהל ראשי

      פרטי

      פוסטים


      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.

        השיבוש הגיע היישר מהמונח “ימים ולילות”… אבל הניתוח מדהים…

        הודעות המערכת

      • גדולה יותר, מפוארת יותר וזולה יותר: אקספנג +P7 מושקת בישראל
        מאירמ מאיר

        גדולה יותר, מפוארת יותר וזולה יותר: אקספנג +P7 מושקת בישראל

        עם אורך של יותר מחמישה מטרים, מושבים אחוריים חשמליים הכוללים אוורור ועיסוי, מערכת שמע עם 20 רמקולים, תאורת אווירה מרשימה וטעינה מהמהירות בתעשייה, אקספנג +P7 החדשה נוחתת בישראל עם לא מעט הצהרות גדולות. היא מגיעה בגרסת אבזור אחת ועשירה במיוחד, מציעה מרווח פנימי חריג ומחיר נמוך משמעותית מזה של ה־P7 המקורית. אנחנו פגשנו אותה בהשקה המקומית וחזרנו עם כמה רשמים ראשונים.

        5817e59c-fde2-4603-955e-d9d54cfb9639-IMG_20260624_121438_302.jpg

        ה־P7+ משווקת בישראל בגרסת אבזור אחת בלבד, אך כזו שכוללת כמעט כל פריט שאפשר למצוא במכונית מנהלים מודרנית. דלתות עם סגירה רכה, מושבי עור נאפה, מגשים מתקפלים ליושבים מאחור, מושבים אחוריים חשמליים עם אוורור ועיסוי והבטחה לעדכוני תוכנה אחת לרבעון.

        הכוכב האמיתי נמצא בשורה השנייה. המרווח מאחור עצום, הרצפה שטוחה לחלוטין וגם הנוסע במושב האמצעי לא ירגיש בעונש. מעל כולם משתרע גג זכוכית ענק המכניס המון אור לתא הנוסעים, אם כי הוא אינו נפתח והוא גם ללא ווילון הצללה,אך באקספנג אומרים לנו שהגג מסנן עד 99% מקרינת השמש. אגב, הנוסעים מאחור יכולים להזיז את המושב הקדמי בלחיצת כפתור ולצאת בנוחיות רבה, אך זה עובד גם כאשר יושב עליו אדם. במילים אחרות, הורים לילדים קטנים עלולים לגלות מהר מאוד מי באמת שולט במרווח הרגליים… באקספנג אומרים לנו שיטפלו בזה בהקדם.

        ed2ab1f3-c456-413a-93e7-a12419051ded-IMG_20260624_114513_664.jpg

        בתא הנוסעים בולטת גם תאורת האווירה המרשימה, שמעניקה לרכב תחושה יוקרתית ונעימה במיוחד. לצד המסך המרכזי הגדול, באקספנג קיבלו מעט היגיון בריא ולאחר תלונות של לקוחות על השליטה בפתחי המיזוג דרך המסך בלבד, כעת חזרו לכוונון ידני ועם תחושה איכותית.

        מבחינה טכנית, ה־P7+ מצוידת במנוע חשמלי המפיק 313 כוחות סוס ומאיץ את המכונית ל־100 קמ"ש בתוך כ־6.2 שניות. ההנעה אחורית והמהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש.

        8970d41d-a5e3-40c1-9d68-e7a99ab080e1-IMG_20260624_121455_082.jpg

        גם העיצוב החיצוני מושך לא מעט מבטים. החזית נקייה ומודרנית, פס התאורה הקדמי נראה מצוין והפרופיל הצדדי מעניק לרכב נוכחות יוקרתית ואלגנטית. בעוד שהחזית והצדדים מצליחים לשדר יוקרה וחדשנות, הסיום האחורי נראה מעט מוזר ופחות הרמוני לטעמי, במיוחד ביחס לשאר חלקי המכונית אך אחרים דווקא אהבו.

        נתונים נוספים כוללים תא מטען בנפח 573 ליטר (דלת תא המטען בסגנון דלת חמישית, כך שניתן להעמיס בקלות), מערכת שמע עם 20 רמקולים, שבבים ומערכות שפותחו בתוך החברה, זיכרון רוורס למרחק של עד 100 מטרים (כלומר שהרכב יידע לחזור אחורה במקומות צפופים בדיוק כפי שנכנסתם) ומקדם גרר נמוך במיוחד של 0.21. באקספנג אף מצהירים על בידוד רעשים איכותי במיוחד.

        99649ef0-144c-4137-b6c7-b83fd3d0e979-IMG_20260624_101322_819.jpg

        אחד הנתונים המסקרנים ביותר הוא יכולת טעינה מהירה בהספק של עד 446 קילוואט. נכון לעכשיו אין בישראל עמדות שיכולות לנצל את מלוא הפוטנציאל הזה, אך באקספנג מבטיחים שבקרוב יוקמו עמדות טעינה מהירות ממותגות של החברה.

        מחירה של אקספנג +P7 בישראל יעמוד על 199,990 שקלים, נתון מעניין במיוחד כאשר נזכרים שה־P7 המקורית הושקה כאן במחיר של כ־232 אלף שקלים. במקביל, בחברה כבר מסמנים את היעד הבא: ה־X9, שצפוי להגיע לישראל בעתיד הקרוב.

        32309c36-e705-4fe8-bb8b-3529f09dc3e6-IMG_20260624_101144_464.jpg

        חדשות רכב

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ימים כלילות

        ימים כלילות??? מקובל לומר לילות כימים אבל אתה צודק כי בעידן הדיגיטלי רוב העבודה נעשית בעיקר בלילה כך ש"ימים כלילות" חוזר להיות מחמאה…

        הודעות המערכת

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        מאירמ מאיר

        @משה-שמחה @YKingsmart גם אם המוחים ייסעו רק בימני, בנתיב השמאלי ייסעו על 65 גג. ככה זה! (עומס ובטיחות בסיסית) לדעתי זה גם מבורך שכל הנוסעים בנתיב השמאלי ייראו שיירה באורך קילומטרים “וואו זה לא נגמר! אחי, תראה! כבר 10 דקות זה לא נגמר הדתיים האלו! תראה כמה! אין, אני אומר לך אסור להתעסק איתם!”

        שאר נושאים

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        מאירמ מאיר

        אולי נוסיף את המחאות הללו לסל השיקולים לפני רכישת רכב חשמלי. (מדובר על שעות רבות של מיזוג, חוסר וודאות וכו’)

        שאר נושאים

      • תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור
        מאירמ מאיר

        @מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

        זוועה

        ומה תגיד על זה שבשדרות ויצמן מצמצמים את הכביש בכל תחנת אוטובוס? כשבאתי לגור בנתיבות הייתי בהלם טוטאלי כשראיתי את זה (באתי מאזור ירושלים, שם משקיעים מאמצים רבים לנצל כל סנטי מטר…)

        חדשות רכב

      • דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים
        מאירמ מאיר

        @שלמה כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

        מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו

        אני חושב שהפשיטות האלו זה פרוצדורה סטנדרטית… המשטרה פושטת, מצליחה להוכיח עשירית מהמקרים וממשיכים עד לפעם הבאה…

        מדברים רכב

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        אני מוכן להיות המתנדב הראשון

        קודם כל אני מאד מעריך. אבל למעשה אני לא מעוניין בתרומה כספית ובע"ה גם לא אצטרך.

        מה שכן, אם יש משתמשים נדיבי לב, שיש להם עריכה לשונית טובה, והם חזקים - מסוג האנשים שלא יפגעו אם יגידו להם שצריך שיפור וכו’ אני אשמח אם ישלחו לי באישי.

        ושוב, @אריאל-קמחי אני מעריך מאד!

        אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…

        הודעות המערכת

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        מאירמ מאיר

        @יוני כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        @עוד-אחד-שמבין כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        fe306771-b064-48c2-ab91-05f578b16c52-image.png
        מוכנה להקיף את כדור הארץ לפחות עוד 4-5 סיבובים

        אני מבין שהוא כבר הקיף את כדור הארץ לפחות פעם אחת…

        ההיקף של כדור הארץ הוא כ40,000 קילומטר. כך שלעת עתה הוא הקיף 8 פעמים.

        מדברים רכב

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי

        ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.

        @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        הוא סתם מצטנע…

        כל הפוסל…

        הודעות המערכת

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      אאוטלנדרא אאוטלנדר
      במווב במוו
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום