@משה-שמחה @YKingsmart גם אם המוחים ייסעו רק בימני, בנתיב השמאלי ייסעו על 65 גג. ככה זה! (עומס ובטיחות בסיסית) לדעתי זה גם מבורך שכל הנוסעים בנתיב השמאלי ייראו שיירה באורך קילומטרים “וואו זה לא נגמר! אחי, תראה! כבר 10 דקות זה לא נגמר הדתיים האלו! תראה כמה! אין, אני אומר לך אסור להתעסק איתם!”
מנהל ראשי
פוסטים
-
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה -
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקהאולי נוסיף את המחאות הללו לסל השיקולים לפני רכישת רכב חשמלי. (מדובר על שעות רבות של מיזוג, חוסר וודאות וכו’)
-
תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור@מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
זוועה
ומה תגיד על זה שבשדרות ויצמן מצמצמים את הכביש בכל תחנת אוטובוס? כשבאתי לגור בנתיבות הייתי בהלם טוטאלי כשראיתי את זה (באתי מאזור ירושלים, שם משקיעים מאמצים רבים לנצל כל סנטי מטר…)
-
דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים@שלמה כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
אני חושב שהפשיטות האלו זה פרוצדורה סטנדרטית… המשטרה פושטת, מצליחה להוכיח עשירית מהמקרים וממשיכים עד לפעם הבאה…
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון
קודם כל אני מאד מעריך. אבל למעשה אני לא מעוניין בתרומה כספית ובע"ה גם לא אצטרך.
מה שכן, אם יש משתמשים נדיבי לב, שיש להם עריכה לשונית טובה, והם חזקים - מסוג האנשים שלא יפגעו אם יגידו להם שצריך שיפור וכו’ אני אשמח אם ישלחו לי באישי.
ושוב, @אריאל-קמחי אני מעריך מאד!
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@יוני כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
@עוד-אחד-שמבין כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

מוכנה להקיף את כדור הארץ לפחות עוד 4-5 סיבוביםאני מבין שהוא כבר הקיף את כדור הארץ לפחות פעם אחת…
ההיקף של כדור הארץ הוא כ40,000 קילומטר. כך שלעת עתה הוא הקיף 8 פעמים.
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי
ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הוא סתם מצטנע…
כל הפוסל…
-
דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים@aiib כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
בדרך כלל התשלום של בעלי הרכבים זה בשביל שמישהו ייקח את הרכב, ויחכה בתור בשבילך…
יהיה קשה להוכיח שזה שוחד בשביל להחליק תקלות מהותיותברגע שרכב שרשום ע"ש פלוני היה מעורב באירוע שוחד, הבעלים די הסתבך ויצטרך לתת סיפור טוב למה ההוא שלקח את הרכב נידב מכיסו את הסכום ההוא.
@דוד-100 כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
לדעתי זה שיתחילו לעצור בעלי רכבים שהעבירו בשחור זה סתם בדיחה ולא בטוח שיש לדבר כזה עיגון בחוק כלשהו
זאת עבירת שוחד. וע"ע בתיק 4000
-
תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור@מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
@מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונההכביש שבין נווה שרון למערב. תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
זה דברים שאפשר לעשות רק אם יהיה לנו שרת לבד
בתכנון…אני חייב, אבל ממש חייב לומר שמאחורי המילים הקצרות האלו מסתתרות שעות רבות של השקעה עצומה מצד ר’ @ראובן-שבתי שעושה לילות כימים למען האתר יגיע לגדולות שהוא מגיע ויגיע בעזרת ה’. שלי ושלכם שלו היא!
