@aiib עשיי זאת בעבר עם 2015 אחרי מתיחת הפנים. לא זכור לי שזה מורכב.
מנהל ראשי
פוסטים
-
חיבור מצלמת רכב אאוטלנדר לT10 -
ביטוח לתקופה קצרה@itzik כתב בביטוח לתקופה קצרה:
בביטוח חובה החברה רשאית לתת ‘קנס’, לדעתי בפועל לפחות חלק מהחברות לא גובות אותו.
לכאורה אפשר לשאול את חברת הביטוח אם היא תגבה על החובה.
-
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?השרשור הנוכחי מיצה את עצמו וננעל. ככל שיהיה צורך להמשיך לדון בנושא, ניתן לפתוח שרשור חדש, ובלבד שהדיון יתנהל בהתאם לכללי הפורום.
-
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?אני רואה פה דיון פורה ולגיטימי!
צד אחד טוען שמחירי המולטימדיות באלי אקספרס אמנם התייקרו בטח אחרי מושת עליהם מכס אך מאידך עדיין יש פער משמעותי במחיר המצדיק קניה מעליאקספרס ולהתקין באופן עצמאי.
הצד השני טוען שהמולטימדיות הנרכשות מאלי אקספרס בעלי איכות גרועה בהרבה מאלו הנמכרות בארץ וכן התקנה עצמית לא שווה את הנזקים שנוצרים ממנה והתיקון עולה יקר מהתקנה מסודרת.
דבר אחד ראיתי שמוסכם הוא שלשקר על מקור המולטימדיה לא מקובל וזה מבורך.
דיון זה הוא כאמור מחכים ומגרה את החשיבה, ומה יותר טוב מזה! אני רק מזכיר שגם במצבי ‘ריתחא דאורייתא’ יש לשמור על כללי הפורום מבלי לזנוח אחד מהם. אפשר לחלוק בכבוד על כל דעה שהיא, אך אסור לתת ביקורת כלפי אף אחד ממשתמשי הפורום. למשל במקום לכתוב: (כמובן שאין פה ציטוט כזה, אני בודה מליבי) “אתה מבלבל ת’מוח! נפתלי בנט לא מעיז לשקר כמוך! מאז ומתמיד לא סבלתי את השטויות שאתה כותב! אבל לא נורא, אם ר’ עקיבא למד אותיות בגיל 40, יתכן ומתישהו תלמד משהו מהחיים…” אפשר לכתוב: “דעתי הנחרצת שונה מהותית מדעתך, ולדעתי יש כאן בבירור נזק כלכלי אם תנקוט בצד x בגלל הסיבות x y z, מה גם ש@%#” (ותאמינו לי זה גם נשמע יותר משכנע) כך שפורום “רכבים זה לזה” נותן כבוד לכל דיעה באשר היא ומקבל בברכה את כל מי שמכבד את התקנון שאגב רובו ככולו נועד עבור הזולת ולתת מענה בכבוד והערכה הדדיים. זאת ההזדמנות לספר שאני מקבל מילים חמות מכיוונים לא צפויים על האווירה הנעימה דכאן שאין בשום מקום אחר ואפילו מחמאות מאינם יהודים!
לצערי בלית ברירה נאלצתי למחוק פוסטים רבים מהדיון משום שנמצא כי אינם עומדים בכללי הפורום (ולא משום שיקול אחר). ואני לא מבקש יותר מאשר לשמור על כללי התקנון הקיימים. מחיקת פוסטים מטריחה ביותר ואבקש לחמול עליי ולחסוך זאת ממני.
-
קראוסובר או סדאן@שלמה-א-0 כתב בקראוסובר או סדאן:
לכל בעלי הקראוסובר
האם אתם מרגישים פחות יציבות על הכביש?
קל לחשוב בהיגיון שיציבות נמדדת ברוחב ובגובה
שכמה יותר רחב ויותר נמוך יותר מחובר לכביש
השאלה היא מנסיונכם, זה נכון?
אם זה נכון זה מינורי?עברתי מאוריס לאאוטלנדר ואני מרגיש את ההבדל. האם זה משהו שמרגשים ביומיום? לא. אבל אם תרצה לתקוף כיכר, אתה תרגיש את זה ולא תרצה יותר…
-
הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה@שיפקה כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:
אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
(המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טובאני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זה שווה משמעותית מלמידה נפרדת.
-
רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?אחת הסיבות לביקוש למטבעות ביטקוין הוא הביקוש למטבעות ביטקוין…
המוניטין הוא דבר בעל ערך משמעותי באמינות התגובות ובאמינות הפורום כולו! הגבלת המוניטין מעלה את המוניטין… כיום תגובה עם 10 מוניטין מראה שיש בה ערך מוסף ומשהו מיוחד אבל ללא הגבלת המוניטין זה היה אחרת…
אבל אנחנו חושבים על רעיון
-
השכרת רכב 9 מקומות לביה"ז@ez058 כתב בהשכרת רכב 9 מקומות לביה"ז:
באלבר ירושלים
באלבר בכל הארץ. עשה לי מחיר זול גם באלבר נתיבות
-
מכירת קשקאי טרייד אין@הבל-הבלים-הכל כתב במכירת קשקאי טרייד אין:
אני מנסה ללא הצלחה למכור את הקשקאי 2020 1.3 טורבו שלי ללא הצלחה
חשבתי אולי לעשות טרייד אין המליצו לי לחפש מישהו שקונה רכב יד ראשונה כי אז מביאים מחירון מלא
רציתי לדעת האם זה נכון?
ובכל מקרה איפה יביאו לי תמורה למחיר בלי לעקוץ אותי במכירה של הרכב השנימהו הרכב שאליו אתה מעוניין להשתדרג?
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.
השיבוש הגיע היישר מהמונח “ימים ולילות”… אבל הניתוח מדהים…
