@יעקב-5 כתב בלקראת הבחירות:
חשבתי אולי מנהלי האתר יצאו לחברי הכנסת החרדים (או כל מי שעוסק בתחבורה) לענות כאן על שאלות
לא ירחק היום שהם יפנו אלינו!
@יעקב-5 כתב בלקראת הבחירות:
חשבתי אולי מנהלי האתר יצאו לחברי הכנסת החרדים (או כל מי שעוסק בתחבורה) לענות כאן על שאלות
לא ירחק היום שהם יפנו אלינו!
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ראיתי, והתרגשתי היטב היטב
למי שרגיש מדי יכול להכנס לקבוצת “וואו” שהיא קבוצה שמיועדת למי שמאד נהנה מהמופע ומעדיף בכל זאת טיפה להמתין עם זה…
המופע לא יוצג לחברי קבוצת “וואו”. הכניסה והיציאה מהקבוצה חופשיים ואינם מצריכים אישור. לכניסה לקבוצה לחץ כאן
@סופרמומחה כתב בלמה לא מייצרים רכבים בישראל?:
המעלות בזה? המון!
א. נחסוך את המס ייבוא
ב. רכבים ישראלים מטבע הדברים יהיו מאוד אמינים, הרכבה מדויקת ונכונה.
ג.
ד.
ה…
וא"ת שאין מקום למפעלים כ"כ גדולים?
ראשית, כיום קונצרנים ענקיים כגון וואג (פולקסוואגן ומותגיו), סטלנטיס (סיטרואן ומותגיו) ועוש רועדים מפחד מהתוצר הסיני. אז למותג חדש הסיכויים כיום אפסיים.
לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…
וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.
האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.
תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.
@EBA כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
בוודאי לא את רכב חלומותיי, היילנדר, זה חילול הקודש!
מי קודש, ההיילנדר או חלומתך?
@אריאל-קמחי כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
השאלה היא עם זה גם ירד כי יש ערימות של רכבים בשוק, לא?
ירידת הערך תלויה בערך האמיתי של הרכב, כלומר, רכב שנמכר כחדש יקר (כגון יוקרה או לא אמין) יקבל ירידה דרסטית כמשומש כשהמוכר יתבשר בערכו האמיתי. לעומת זאת, רכב שנמכר בזול בד"כ ישמור על ערכו. למשל, BYD טאנג (חשמלי 7 מקומות) נמכר בכ330,000 שקל וכן קיה EV9 שנמכר ב399,000 שקלים, בבוא היום כשימכרו כמשומשים מחירם ירד בצורה דרסטית.
אם הMG S9 יוכיח אמינות סבירה - לדעתי הוא ישמור הייטב על ערכו.
רכב חדש נמכר עם יח"ץ ובבלעדיות כך שהיבואן יכול להרבות במחיר, אך במשומש יש מוכרים רבים שרוצים להתפטר והביקוש בהתאם למוצר ולא לרושם שלו, כך שלמעשה מחיר המשומש לא בהכרח קשור למחיר הרכישה (ודלא כלוי יצחק) אלא לערכו של כל רכב בפני עצמו.
@אריאל-קמחי כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
ועכשיו “הצעת ייעול” אני חושב שבסוף כל מבחן תעשה ניקוד לרכב עד כמה הוא מומלץ מ-1 עד 10 או עד 100 או כוכבים (כמו רגע) העיקר שנדע כמה תכל’ס הוא מומלץ, כי לפעמים לא יוצאים עם דעה ברורה וכו’, או אפי’ שתעשה בסוף סקר - “עד כמה הנך מרוצה מהרכב הנבחן?” וכו’ לא?
המבחן, רובו ככולו עובדות. ציון זה דיעה. מה שראובן אוהב מציק לשמעון, ומה שנחשב “וואו” אצל האחד עלול להיות חילול הקודש אצל האחר
@טוסון כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
@מאיר אפשר להציע מעתה ואילך, שחלק מהסקירה יהיה על עניין כשרות המולטימדיה?
בעיקר כדאי שהיבואנית תדע שהולכים לסקור את זה, לתת להם דרייב לעזור בעניין
בעיקרון רוב הרכבים היום באים עם אנדרואיד אוטו, דבר שמוריד את הצורך באינטרנט במולטימדיה אצל רוב המשתמשים. רק רכבים עם אפליקציה צריכים אינטרנט באופן עצמאי וממילא נותנים אופציות אינטרנטיות נוספות. אבל כמובן זה רעיון באמת חשוב. אקח זאת ברצינות! תודה רבה!
@חובק-עולם כתב בחידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.:
@שלמה מה הפרס?
@שלמה כתב בחידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.:
@מאיר ??
הפרס הוא טיפול עשרת’לפים אצל שלמה בחינם עם פריסה ל4 תשלומים…
@טוסון כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
@מאיר רק לי נראה שזו טעות, והתמרור צריך להיות לבאים מימין? ורק בטעות שמו אותו על אי התנועה השמאלי?
הלוואי! העניין הוא שיש כמה כיכרות כאלו בנתיבות…

תמרור עצור במעגל תנועה
המצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרור
אנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.
בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.
@טוסון אכן יש הפתעות בדרך וזה ממש קרוב!