דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה

      מנהל ראשי

      פרטי

      פוסטים


      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        מאירמ מאיר

        @יוני כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        @עוד-אחד-שמבין כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        fe306771-b064-48c2-ab91-05f578b16c52-image.png
        מוכנה להקיף את כדור הארץ לפחות עוד 4-5 סיבובים

        אני מבין שהוא כבר הקיף את כדור הארץ לפחות פעם אחת…

        ההיקף של כדור הארץ הוא כ40,000 קילומטר. כך שלעת עתה הוא הקיף 8 פעמים.

        מדברים רכב

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי

        ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.

        @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        הוא סתם מצטנע…

        כל הפוסל…

        הודעות המערכת

      • דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים
        מאירמ מאיר

        @aiib כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

        בדרך כלל התשלום של בעלי הרכבים זה בשביל שמישהו ייקח את הרכב, ויחכה בתור בשבילך…
        יהיה קשה להוכיח שזה שוחד בשביל להחליק תקלות מהותיות

        ברגע שרכב שרשום ע"ש פלוני היה מעורב באירוע שוחד, הבעלים די הסתבך ויצטרך לתת סיפור טוב למה ההוא שלקח את הרכב נידב מכיסו את הסכום ההוא.

        @דוד-100 כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

        לדעתי זה שיתחילו לעצור בעלי רכבים שהעבירו בשחור זה סתם בדיחה ולא בטוח שיש לדבר כזה עיגון בחוק כלשהו

        זאת עבירת שוחד. וע"ע בתיק 4000

        מדברים רכב

      • תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור
        מאירמ מאיר

        @מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

        @מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
        כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונה

        הכביש שבין נווה שרון למערב. תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי

        חדשות רכב

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        זה דברים שאפשר לעשות רק אם יהיה לנו שרת לבד
        בתכנון…

        אני חייב, אבל ממש חייב לומר שמאחורי המילים הקצרות האלו מסתתרות שעות רבות של השקעה עצומה מצד ר’ @ראובן-שבתי שעושה לילות כימים למען האתר יגיע לגדולות שהוא מגיע ויגיע בעזרת ה’. שלי ושלכם שלו היא!

        הודעות המערכת

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @מאיר-ג כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        @מאיר כמו פה

        אלו?

        06b9ce91-000c-4839-af73-fbca952c45d0-צילום מסך 2026-06-22 235904.png

        זה נשמע רעיון מעניין אני אבדוק את זה בעתיד בל"נ

        הודעות המערכת

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @מאיר-ג כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        לעשות חץ שניתן לגלול את הנושאים

        תסביר

        הודעות המערכת

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @משה-שמחה כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        רק הנושא של הכיכרות בנתיבות, אאפס קצת פחות …

        חדשות רכב פירושו כתבות רכב אחרונות.

        הודעות המערכת

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        רק הערה אחת קטנטנטנה ממש פיצפונת: למה יש שם רק מאמרים שלך? מה עם למשל מדריך כזה או כזה?

        אני מתפלא עליך. אתה שואל למה יש כתבות רק שלי ואז אתה מביא שאפר גם של אחרים אבל מביא רק דוגמאות שלך…

        ולמעשה התשובה האמיתית היא:

        מדובר במבחנים וחדשות רכב. הכותרות שם הן האחרונות שבקטגוריית מבחני רכב וחדשות רכב. ברגע שתעלה שם כתבה חדשה היא תעלה. ותחליף את קודמתה באופן אוטומטי. לגבי מדריכים אולי אפשר לקדם אותם עם רעיון אחר.

        לעת עתה אני היחיד שכותב את חדשות הרכב ואת המבחנים. מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים שיכולים להתאים לסטנדרטים הגבוהים של “רכבים זה לזה” ואולי זה יקרה בעתיד.

        הודעות המערכת

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @טוסון כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        @מאיר עכשיו שמתי לב לפיצול של הדיונים לכמה קטגוריות, ועוד בניחוח נוסטלגי, ‘מדברים רכב’ רק על זה שאפו מיוחד (אני רק חושב על הטרחה לבחור מה הולך לאיפה)

        זה תחילתו של מהלך. תמתין לשעה שעתיים הקרובות.

        הודעות המערכת

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      אאוטלנדרא אאוטלנדר
      במווב במוו
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום