דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×

      מנהל ראשי

      פרטי

      פוסטים


      • חיבור מצלמת רכב אאוטלנדר לT10
        מאירמ מאיר

        @aiib עשיי זאת בעבר עם 2015 אחרי מתיחת הפנים. לא זכור לי שזה מורכב.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • ביטוח לתקופה קצרה
        מאירמ מאיר

        @itzik כתב בביטוח לתקופה קצרה:

        בביטוח חובה החברה רשאית לתת ‘קנס’, לדעתי בפועל לפחות חלק מהחברות לא גובות אותו.

        לכאורה אפשר לשאול את חברת הביטוח אם היא תגבה על החובה.

        עסקאות רכב

      • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
        מאירמ מאיר

        השרשור הנוכחי מיצה את עצמו וננעל. ככל שיהיה צורך להמשיך לדון בנושא, ניתן לפתוח שרשור חדש, ובלבד שהדיון יתנהל בהתאם לכללי הפורום.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
        מאירמ מאיר

        אני רואה פה דיון פורה ולגיטימי!

        צד אחד טוען שמחירי המולטימדיות באלי אקספרס אמנם התייקרו בטח אחרי מושת עליהם מכס אך מאידך עדיין יש פער משמעותי במחיר המצדיק קניה מעליאקספרס ולהתקין באופן עצמאי.

        הצד השני טוען שהמולטימדיות הנרכשות מאלי אקספרס בעלי איכות גרועה בהרבה מאלו הנמכרות בארץ וכן התקנה עצמית לא שווה את הנזקים שנוצרים ממנה והתיקון עולה יקר מהתקנה מסודרת.

        דבר אחד ראיתי שמוסכם הוא שלשקר על מקור המולטימדיה לא מקובל וזה מבורך.

        דיון זה הוא כאמור מחכים ומגרה את החשיבה, ומה יותר טוב מזה! אני רק מזכיר שגם במצבי ‘ריתחא דאורייתא’ יש לשמור על כללי הפורום מבלי לזנוח אחד מהם. אפשר לחלוק בכבוד על כל דעה שהיא, אך אסור לתת ביקורת כלפי אף אחד ממשתמשי הפורום. למשל במקום לכתוב: (כמובן שאין פה ציטוט כזה, אני בודה מליבי) “אתה מבלבל ת’מוח! נפתלי בנט לא מעיז לשקר כמוך! מאז ומתמיד לא סבלתי את השטויות שאתה כותב! אבל לא נורא, אם ר’ עקיבא למד אותיות בגיל 40, יתכן ומתישהו תלמד משהו מהחיים…” אפשר לכתוב: “דעתי הנחרצת שונה מהותית מדעתך, ולדעתי יש כאן בבירור נזק כלכלי אם תנקוט בצד x בגלל הסיבות x y z, מה גם ש@%#” (ותאמינו לי זה גם נשמע יותר משכנע) כך שפורום “רכבים זה לזה” נותן כבוד לכל דיעה באשר היא ומקבל בברכה את כל מי שמכבד את התקנון שאגב רובו ככולו נועד עבור הזולת ולתת מענה בכבוד והערכה הדדיים. זאת ההזדמנות לספר שאני מקבל מילים חמות מכיוונים לא צפויים על האווירה הנעימה דכאן שאין בשום מקום אחר ואפילו מחמאות מאינם יהודים!

        לצערי בלית ברירה נאלצתי למחוק פוסטים רבים מהדיון משום שנמצא כי אינם עומדים בכללי הפורום (ולא משום שיקול אחר). ואני לא מבקש יותר מאשר לשמור על כללי התקנון הקיימים. מחיקת פוסטים מטריחה ביותר ואבקש לחמול עליי ולחסוך זאת ממני.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קראוסובר או סדאן
        מאירמ מאיר

        @שלמה-א-0 כתב בקראוסובר או סדאן:

        לכל בעלי הקראוסובר
        האם אתם מרגישים פחות יציבות על הכביש?
        קל לחשוב בהיגיון שיציבות נמדדת ברוחב ובגובה
        שכמה יותר רחב ויותר נמוך יותר מחובר לכביש
        השאלה היא מנסיונכם, זה נכון?
        אם זה נכון זה מינורי?

        עברתי מאוריס לאאוטלנדר ואני מרגיש את ההבדל. האם זה משהו שמרגשים ביומיום? לא. אבל אם תרצה לתקוף כיכר, אתה תרגיש את זה ולא תרצה יותר…

        עסקאות רכב

      • הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה
        מאירמ מאיר

        @שיפקה כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:

        אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
        המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
        (המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
        אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
        ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

        אני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זה שווה משמעותית מלמידה נפרדת.

        רישיון נהיגה

      • רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?
        מאירמ מאיר

        אחת הסיבות לביקוש למטבעות ביטקוין הוא הביקוש למטבעות ביטקוין…

        המוניטין הוא דבר בעל ערך משמעותי באמינות התגובות ובאמינות הפורום כולו! הגבלת המוניטין מעלה את המוניטין… כיום תגובה עם 10 מוניטין מראה שיש בה ערך מוסף ומשהו מיוחד אבל ללא הגבלת המוניטין זה היה אחרת…

        אבל אנחנו חושבים על רעיון

        הצעות יעול

      • השכרת רכב 9 מקומות לביה"ז
        מאירמ מאיר

        @ez058 כתב בהשכרת רכב 9 מקומות לביה"ז:

        באלבר ירושלים

        באלבר בכל הארץ. עשה לי מחיר זול גם באלבר נתיבות

        שאר נושאים

      • מכירת קשקאי טרייד אין
        מאירמ מאיר

        @הבל-הבלים-הכל כתב במכירת קשקאי טרייד אין:

        אני מנסה ללא הצלחה למכור את הקשקאי 2020 1.3 טורבו שלי ללא הצלחה
        חשבתי אולי לעשות טרייד אין המליצו לי לחפש מישהו שקונה רכב יד ראשונה כי אז מביאים מחירון מלא
        רציתי לדעת האם זה נכון?
        ובכל מקרה איפה יביאו לי תמורה למחיר בלי לעקוץ אותי במכירה של הרכב השני

        מהו הרכב שאליו אתה מעוניין להשתדרג?

        עסקאות רכב

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.

        השיבוש הגיע היישר מהמונח “ימים ולילות”… אבל הניתוח מדהים…

        הודעות המערכת

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      אאוטלנדרא אאוטלנדר
      במווב במוו
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום