@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי
ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הוא סתם מצטנע…
כל הפוסל…
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי
ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הוא סתם מצטנע…
כל הפוסל…
@aiib כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
בדרך כלל התשלום של בעלי הרכבים זה בשביל שמישהו ייקח את הרכב, ויחכה בתור בשבילך…
יהיה קשה להוכיח שזה שוחד בשביל להחליק תקלות מהותיות
ברגע שרכב שרשום ע"ש פלוני היה מעורב באירוע שוחד, הבעלים די הסתבך ויצטרך לתת סיפור טוב למה ההוא שלקח את הרכב נידב מכיסו את הסכום ההוא.
@דוד-100 כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
לדעתי זה שיתחילו לעצור בעלי רכבים שהעבירו בשחור זה סתם בדיחה ולא בטוח שיש לדבר כזה עיגון בחוק כלשהו
זאת עבירת שוחד. וע"ע בתיק 4000
@מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
@מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונה
הכביש שבין נווה שרון למערב. תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
זה דברים שאפשר לעשות רק אם יהיה לנו שרת לבד
בתכנון…
אני חייב, אבל ממש חייב לומר שמאחורי המילים הקצרות האלו מסתתרות שעות רבות של השקעה עצומה מצד ר’ @ראובן-שבתי שעושה לילות כימים למען האתר יגיע לגדולות שהוא מגיע ויגיע בעזרת ה’. שלי ושלכם שלו היא!
@משה-שמחה כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הנושא של הכיכרות בנתיבות, אאפס קצת פחות …
חדשות רכב פירושו כתבות רכב אחרונות.
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הערה אחת קטנטנטנה ממש פיצפונת: למה יש שם רק מאמרים שלך? מה עם למשל מדריך כזה או כזה?
אני מתפלא עליך. אתה שואל למה יש כתבות רק שלי ואז אתה מביא שאפר גם של אחרים אבל מביא רק דוגמאות שלך…
ולמעשה התשובה האמיתית היא:
מדובר במבחנים וחדשות רכב. הכותרות שם הן האחרונות שבקטגוריית מבחני רכב וחדשות רכב. ברגע שתעלה שם כתבה חדשה היא תעלה. ותחליף את קודמתה באופן אוטומטי. לגבי מדריכים אולי אפשר לקדם אותם עם רעיון אחר.
לעת עתה אני היחיד שכותב את חדשות הרכב ואת המבחנים. מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים שיכולים להתאים לסטנדרטים הגבוהים של “רכבים זה לזה” ואולי זה יקרה בעתיד.
@טוסון כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
@מאיר עכשיו שמתי לב לפיצול של הדיונים לכמה קטגוריות, ועוד בניחוח נוסטלגי, ‘מדברים רכב’ רק על זה שאפו מיוחד (אני רק חושב על הטרחה לבחור מה הולך לאיפה)
זה תחילתו של מהלך. תמתין לשעה שעתיים הקרובות.
@טוסון כתב בהג'יפון הראשון של אורה בישראל עם הפתעה במחיר:
רק לי קופץ החשד על איזה רכב @מאיר הולך לפנק אותנו במבחן דרך, שהוא הטריח את עצמו לגשת לאולם כולמוביל?
חחח זה בית המכולות ביפו ולא אולם תצוגה. זו הייתה מסיבת עיתונאים, אבל כרגע הרכב לא מופיע לי ביומן המבחנים…
אגב, אין “אולם תצוגה של כלמוביל” אלא לכל מותג יש אולם תצוגה בפני עצמו.