דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה

      מנהל ראשי

      פרטי

      פוסטים


      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        מאירמ מאיר

        @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        @מאיר

        ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
        1לפני הכניסה הדרומית
        1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
        1 נוסף מיד אחר כך

        צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?

        שאר נושאים

      • הג'יפון הראשון של אורה בישראל עם הפתעה במחיר
        מאירמ מאיר

        הג’יפון הראשון של אורה בישראל עם הפתעה במחיר

        אורה נכנסה לשוק הישראלי עם הפאנקי קאט שבאמת הייתה די דומה לחתול אחרי מרדף לטרף שנכשל, האמת גם המכירות לא באמת הצליחו. בהמשך שמה שונה ל03. לאחר מכן הגיעה ה07 שמקדימה נראתה כמו חיפושית ומאחורה היא נראתה מזעזע לדעת חלק מהמפרשים. היום הושקה בישראל האורה 5 סוב ההיברידית הנראית מלוטשת יותר ובעיצוב המשלב המון המון רטרו בזמן שהיא בכלל מיועדת בעיקר לצעירים…

        e10a203b-ac0b-4e01-94d8-34a4ebb84dc4-IMG_20260622_101459_825.jpg

        אורה נשמע שם טוב עבור מותג ישראלי אך למעשה הוא בעצם סיני מבית גרייט וול או בקיצור GWM. גרייט וול הוא יצרן סיני יחסית וותיק המייצר רכבים כבר משנת 1984 והוא משווק רכבים ב170 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2024 מכרה גרייט וול 1.2 מיליון רכבים ברחבי העולם והיא מונה כחמישה מותגים בניהם אורה המדוברת.

        אי אפשר לדבר על האורה 5 סוב בלי לומר מילה על העיצוב שלה. כיום הפנסים העגולים נראים בוגרים יותר, עמוקים מעט פנימה ובלי מסגרת כרום מטופשת כבדגמים האחרים, גם הפגוש הקדמי נאה ובוגר. מאחורה היא דומה מאד ל03 המשלב מחזה ייחודי כביכול ללא פנסים אחוריים כשהם מוסלקים בתוך השמשה האחורית. מבפנים האורה 5 סוב לא שוכחת את עיצוב הרטרו והפעם בזכות ריפודי הבד שבדלתות ובדשבורד עם דוגמה ששאבה המון השראה מהסוודר של סבתא, וגם פאנל הלחצנים שנראה בדיוק כמו הכפתורים של התנור של סבתא.

        fcec2ce5-92cb-48a8-b0ee-d4377ce07d4d-IMG_20260622_111100_896.jpg

        3c24112b-f50a-41c0-8930-9966ba4e0978-IMG_20260622_100904_248.jpg

        הורה 5 סוב משווק בשני רמות גימור. הראשונה נקראת וייב (VIBE) ומחירה המפתיע הוא 139,990 בלבד, תיכף נסביר למה הוא מפתיע. איפה היינו? הא, עם האבזור. בקיצור אז הוויב מאובזרת בלוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ’ ועם אפשרות שיוצג בו הוויז, מולטימדיה 14.6 אינץ’ איכותית בעברית מעולה ו16 ג"ב זיכרון ראם, 6 רמקולים, מושב נהג חשמלי, מגירה אחורית המקוררת ע"י המזגן ועוד. רמת הגימור סיגנצ’ר (SIGNATURE) ב148,990 מוסיפה משטח טעינה אלחוטי, 9 רמקולים, מושבי דמוי עור, קיפול מראות חשמלי, אוורור מושבים קדמיים, תאורת אווירה, דלת תא מטען חשמלית, גג פנורמי שאינו נפתח עם ווילון להצללה ועוד.

        בשני המקרים אין משענת מרכזית מאחורה אך המושב האמצעי נוח יחסית. הרכב משווק עם 6 שנים אחריות על הרכב ו6 שנים אחריות על הסוללה.

        0ceda667-ebc8-4b27-a678-5e487e3f6473-IMG_20260622_101446_309.jpg

        יחידת ההנעה כוללת מנוע חשמלי עיקרי עם 190 כוח סוס ו24.7 קג"מ המחובר לסוללה בקיבולת של 1.09 קוט"ש. לצד המנוע החשמלי עומד מנוע טורבו בנזין בהספק של 150 כ"ס ו24.5 קג"מ המשמש בעיקר כגנרטור וללא גיר אך הוא מתחבר לגלגלים עם שני יחסי העברה באמצעות תיבת הפחתה. ההספק המשולב עומד על 223 כ"ס והרכב מאיץ ב7.8 שניות מ0 ל100 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 19.6 ק"מ לליטר.

        מבחינת בטיחות הרכב מצויד בהמון אבזור בטיחותי והוא מקבל ציון 8 ממשרד התחבורה שהוא הציון המירבי. תא המטען בנפח של 390 ליטר ללא גלגל רזרבי וגם לא מקום ייעודי.

        זהו. סיימנו נכון? אה, אמרתי שנדבר על המחיר. טוב שהזכרתם לי. כפי שאמרנו האורה 5 סוב מתחילה ב139,990 שקלים זהם 40,000 שקלים פחות מהקורולה קרוס המתחרה שקטנה מהאורה בסנטימטר מבחינת האורך ומאובזרת פחות ממנה. מסיבה לא ברורה האורה שוקלת 300 ק"ג יותר מהטויוטה. על כל פנים מדובר פה בסוב מעניין וססגוני (שאפשר אפילו לקנות בצבע וורוד) המאובזר מאד בעיקר ברמת הגימור הבכירה ובמחיר הכי נמוך בקטגוריה ובפער. בכלמוביל אמרו לנו שאם עד היום קנו אורה מהבטן, היום קונים גם מההיגיון…

        05a456f9-a9a3-4c53-af39-5441ca0f3ff0-IMG_20260622_100000_626.jpg

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        מאירמ מאיר

        @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        בא תשאל את @מאיר

        מאשדוד לנתיבות יש כמות בלתי נתפסת של רמזורים! לא ספרתי 30 אבל יש המון! אני אעשה ספירה מהראש לרגע בספויילר:

        4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,

        1 לכביש 3

        1 לכביש 35 (צומת ברכיה)

        יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,

        יד מרדכי 1

        2 רמזורים לארז,

        2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),

        2 רמזורים לכביש 232

        1 גבים

        1 יכיני

        1 יושיביה

        1 נתיבות צפון (המזלג)

        1 נתיבות ראשי

        אין לי כוח לספור…

        @פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
        כנראה השבת אני יסע ונמספר לך

        אתה מוזמן לומר שלום

        שאר נושאים

      • לקראת הבחירות
        מאירמ מאיר

        @יעקב-5 כתב בלקראת הבחירות:

        חשבתי אולי מנהלי האתר יצאו לחברי הכנסת החרדים (או כל מי שעוסק בתחבורה) לענות כאן על שאלות

        לא ירחק היום שהם יפנו אלינו!

        הצעות יעול

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ראיתי, והתרגשתי היטב היטב

        למי שרגיש מדי יכול להכנס לקבוצת “וואו” שהיא קבוצה שמיועדת למי שמאד נהנה מהמופע ומעדיף בכל זאת טיפה להמתין עם זה…

        המופע לא יוצג לחברי קבוצת “וואו”. הכניסה והיציאה מהקבוצה חופשיים ואינם מצריכים אישור. לכניסה לקבוצה לחץ כאן

        הודעות המערכת

      • למה לא מייצרים רכבים בישראל?
        מאירמ מאיר

        @סופרמומחה כתב בלמה לא מייצרים רכבים בישראל?:

        המעלות בזה? המון!
        א. נחסוך את המס ייבוא
        ב. רכבים ישראלים מטבע הדברים יהיו מאוד אמינים, הרכבה מדויקת ונכונה.
        ג.
        ד.
        ה…
        וא"ת שאין מקום למפעלים כ"כ גדולים?

        ראשית, כיום קונצרנים ענקיים כגון וואג (פולקסוואגן ומותגיו), סטלנטיס (סיטרואן ומותגיו) ועוש רועדים מפחד מהתוצר הסיני. אז למותג חדש הסיכויים כיום אפסיים.

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!

        לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…

        וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.

        האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.

        תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.

        במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

        מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.

        הודעות המערכת

      • דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
        מאירמ מאיר

        @EBA כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:

        בוודאי לא את רכב חלומותיי, היילנדר, זה חילול הקודש!

        מי קודש, ההיילנדר או חלומתך?

        @אריאל-קמחי כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:

        השאלה היא עם זה גם ירד כי יש ערימות של רכבים בשוק, לא?

        ירידת הערך תלויה בערך האמיתי של הרכב, כלומר, רכב שנמכר כחדש יקר (כגון יוקרה או לא אמין) יקבל ירידה דרסטית כמשומש כשהמוכר יתבשר בערכו האמיתי. לעומת זאת, רכב שנמכר בזול בד"כ ישמור על ערכו. למשל, BYD טאנג (חשמלי 7 מקומות) נמכר בכ330,000 שקל וכן קיה EV9 שנמכר ב399,000 שקלים, בבוא היום כשימכרו כמשומשים מחירם ירד בצורה דרסטית.

        אם הMG S9 יוכיח אמינות סבירה - לדעתי הוא ישמור הייטב על ערכו.

        רכב חדש נמכר עם יח"ץ ובבלעדיות כך שהיבואן יכול להרבות במחיר, אך במשומש יש מוכרים רבים שרוצים להתפטר והביקוש בהתאם למוצר ולא לרושם שלו, כך שלמעשה מחיר המשומש לא בהכרח קשור למחיר הרכישה (ודלא כלוי יצחק) אלא לערכו של כל רכב בפני עצמו.

        @אריאל-קמחי כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:

        ועכשיו “הצעת ייעול” אני חושב שבסוף כל מבחן תעשה ניקוד לרכב עד כמה הוא מומלץ מ-1 עד 10 או עד 100 או כוכבים (כמו רגע) העיקר שנדע כמה תכל’ס הוא מומלץ, כי לפעמים לא יוצאים עם דעה ברורה וכו’, או אפי’ שתעשה בסוף סקר - “עד כמה הנך מרוצה מהרכב הנבחן?” וכו’ לא?

        המבחן, רובו ככולו עובדות. ציון זה דיעה. מה שראובן אוהב מציק לשמעון, ומה שנחשב “וואו” אצל האחד עלול להיות חילול הקודש אצל האחר

        @טוסון כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:

        @מאיר אפשר להציע מעתה ואילך, שחלק מהסקירה יהיה על עניין כשרות המולטימדיה?
        בעיקר כדאי שהיבואנית תדע שהולכים לסקור את זה, לתת להם דרייב לעזור בעניין

        בעיקרון רוב הרכבים היום באים עם אנדרואיד אוטו, דבר שמוריד את הצורך באינטרנט במולטימדיה אצל רוב המשתמשים. רק רכבים עם אפליקציה צריכים אינטרנט באופן עצמאי וממילא נותנים אופציות אינטרנטיות נוספות. אבל כמובן זה רעיון באמת חשוב. אקח זאת ברצינות! תודה רבה!

        מבחני דרכים

      • חידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.
        מאירמ מאיר

        @חובק-עולם כתב בחידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.:

        @שלמה מה הפרס? 😄

        @שלמה כתב בחידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.:

        @מאיר ??

        הפרס הוא טיפול עשרת’לפים אצל שלמה בחינם עם פריסה ל4 תשלומים…

        שאר נושאים

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      אאוטלנדרא אאוטלנדר
      במווב במוו
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום