@גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.
השיבוש הגיע היישר מהמונח “ימים ולילות”… אבל הניתוח מדהים…
@גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.
השיבוש הגיע היישר מהמונח “ימים ולילות”… אבל הניתוח מדהים…

ה־P7+ משווקת בישראל בגרסת אבזור אחת בלבד, אך כזו שכוללת כמעט כל פריט שאפשר למצוא במכונית מנהלים מודרנית. דלתות עם סגירה רכה, מושבי עור נאפה, מגשים מתקפלים ליושבים מאחור, מושבים אחוריים חשמליים עם אוורור ועיסוי והבטחה לעדכוני תוכנה אחת לרבעון.
הכוכב האמיתי נמצא בשורה השנייה. המרווח מאחור עצום, הרצפה שטוחה לחלוטין וגם הנוסע במושב האמצעי לא ירגיש בעונש. מעל כולם משתרע גג זכוכית ענק המכניס המון אור לתא הנוסעים, אם כי הוא אינו נפתח והוא גם ללא ווילון הצללה,אך באקספנג אומרים לנו שהגג מסנן עד 99% מקרינת השמש. אגב, הנוסעים מאחור יכולים להזיז את המושב הקדמי בלחיצת כפתור ולצאת בנוחיות רבה, אך זה עובד גם כאשר יושב עליו אדם. במילים אחרות, הורים לילדים קטנים עלולים לגלות מהר מאוד מי באמת שולט במרווח הרגליים… באקספנג אומרים לנו שיטפלו בזה בהקדם.

בתא הנוסעים בולטת גם תאורת האווירה המרשימה, שמעניקה לרכב תחושה יוקרתית ונעימה במיוחד. לצד המסך המרכזי הגדול, באקספנג קיבלו מעט היגיון בריא ולאחר תלונות של לקוחות על השליטה בפתחי המיזוג דרך המסך בלבד, כעת חזרו לכוונון ידני ועם תחושה איכותית.
מבחינה טכנית, ה־P7+ מצוידת במנוע חשמלי המפיק 313 כוחות סוס ומאיץ את המכונית ל־100 קמ"ש בתוך כ־6.2 שניות. ההנעה אחורית והמהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש.

גם העיצוב החיצוני מושך לא מעט מבטים. החזית נקייה ומודרנית, פס התאורה הקדמי נראה מצוין והפרופיל הצדדי מעניק לרכב נוכחות יוקרתית ואלגנטית. בעוד שהחזית והצדדים מצליחים לשדר יוקרה וחדשנות, הסיום האחורי נראה מעט מוזר ופחות הרמוני לטעמי, במיוחד ביחס לשאר חלקי המכונית אך אחרים דווקא אהבו.
נתונים נוספים כוללים תא מטען בנפח 573 ליטר (דלת תא המטען בסגנון דלת חמישית, כך שניתן להעמיס בקלות), מערכת שמע עם 20 רמקולים, שבבים ומערכות שפותחו בתוך החברה, זיכרון רוורס למרחק של עד 100 מטרים (כלומר שהרכב יידע לחזור אחורה במקומות צפופים בדיוק כפי שנכנסתם) ומקדם גרר נמוך במיוחד של 0.21. באקספנג אף מצהירים על בידוד רעשים איכותי במיוחד.

אחד הנתונים המסקרנים ביותר הוא יכולת טעינה מהירה בהספק של עד 446 קילוואט. נכון לעכשיו אין בישראל עמדות שיכולות לנצל את מלוא הפוטנציאל הזה, אך באקספנג מבטיחים שבקרוב יוקמו עמדות טעינה מהירות ממותגות של החברה.
מחירה של אקספנג +P7 בישראל יעמוד על 199,990 שקלים, נתון מעניין במיוחד כאשר נזכרים שה־P7 המקורית הושקה כאן במחיר של כ־232 אלף שקלים. במקביל, בחברה כבר מסמנים את היעד הבא: ה־X9, שצפוי להגיע לישראל בעתיד הקרוב.

@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ימים כלילות
ימים כלילות??? מקובל לומר לילות כימים אבל אתה צודק כי בעידן הדיגיטלי רוב העבודה נעשית בעיקר בלילה כך ש"ימים כלילות" חוזר להיות מחמאה…
@משה-שמחה @YKingsmart גם אם המוחים ייסעו רק בימני, בנתיב השמאלי ייסעו על 65 גג. ככה זה! (עומס ובטיחות בסיסית) לדעתי זה גם מבורך שכל הנוסעים בנתיב השמאלי ייראו שיירה באורך קילומטרים “וואו זה לא נגמר! אחי, תראה! כבר 10 דקות זה לא נגמר הדתיים האלו! תראה כמה! אין, אני אומר לך אסור להתעסק איתם!”
אולי נוסיף את המחאות הללו לסל השיקולים לפני רכישת רכב חשמלי. (מדובר על שעות רבות של מיזוג, חוסר וודאות וכו’)
@מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
זוועה
ומה תגיד על זה שבשדרות ויצמן מצמצמים את הכביש בכל תחנת אוטובוס? כשבאתי לגור בנתיבות הייתי בהלם טוטאלי כשראיתי את זה (באתי מאזור ירושלים, שם משקיעים מאמצים רבים לנצל כל סנטי מטר…)
@שלמה כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
אני חושב שהפשיטות האלו זה פרוצדורה סטנדרטית… המשטרה פושטת, מצליחה להוכיח עשירית מהמקרים וממשיכים עד לפעם הבאה…
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון
קודם כל אני מאד מעריך. אבל למעשה אני לא מעוניין בתרומה כספית ובע"ה גם לא אצטרך.
מה שכן, אם יש משתמשים נדיבי לב, שיש להם עריכה לשונית טובה, והם חזקים - מסוג האנשים שלא יפגעו אם יגידו להם שצריך שיפור וכו’ אני אשמח אם ישלחו לי באישי.
ושוב, @אריאל-קמחי אני מעריך מאד!
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
@יוני כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
@עוד-אחד-שמבין כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
מוכנה להקיף את כדור הארץ לפחות עוד 4-5 סיבוביםאני מבין שהוא כבר הקיף את כדור הארץ לפחות פעם אחת…
ההיקף של כדור הארץ הוא כ40,000 קילומטר. כך שלעת עתה הוא הקיף 8 פעמים.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי
ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הוא סתם מצטנע…
כל הפוסל…