דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ונחנו מהו

      ונחנו מה

      @ונחנו מה
      אודות
      פוסטים
      28
      נושאים
      13
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • דאצי'ה לודג'י - ובירור על מנוע דיזל
        ונחנו מהו ונחנו מה

        @רפאל-יהושע
        נכנסו לי כמה ורסו-גיר רגיל בימים האחרונים.
        הטווח בגדול הוא 25-45, תלוי במצב הספציפי.
        מוזמן לפנות.
        052-763-4240.
        a7634240@gmail.com

        עסקאות רכב

      • דאצי'ה לודג'י - ובירור על מנוע דיזל
        ונחנו מהו ונחנו מה

        @שלמה
        הרכבים בבעלות של חברת ליסינג.

        @רפאל-יהושע
        הגיעו ב-2017 כ-200 רכבים ביבוא מקביל לצורך הסכם ליסינג עם צה"ל, החוזה הסתיים באחרונה והמכוניות מטפטפות לשוק.
        לא הגיעו עוד.

        עסקאות רכב

      • רכב 7 מקומות, לפתוח את הראש,
        ונחנו מהו ונחנו מה

        עדכון מהניילונים

        הגיעו 2 טריות.
        אבל אחת נחטפה הרגע ע"י אחד החברים, נשארה אחת.
        שתיהן משנת 2017, כמובן.
        למעונינים: 052-763-4240.

        עסקאות רכב תמורה לכסף 7 מקומות

      • רכב 7 מקומות, לפתוח את הראש,
        ונחנו מהו ונחנו מה

        @מאיר

        האמת שברגע זה - אין.
        אך יש עוד טפטופים אחרונים של הדגם, מקוה שבהקדם ישתחררו (זה קורה מהרגע להרגע)…
        למעונינים בזמינות מיטבית - מומלץ ליצור קשר טלפוני.

        עסקאות רכב תמורה לכסף 7 מקומות

      • ורסו ידני - תוחלת חיים
        ונחנו מהו ונחנו מה

        @פתוח-לשמוע
        כן.
        ק"מ גבוהים.

        052-763-4240
        a7634240@gmail.com

        עסקאות רכב

      • ורסו ידני - תוחלת חיים
        ונחנו מהו ונחנו מה

        @erez
        אין משמעות למפורסם ביד2.
        בכל מקרה זה מוצר שהולך ונכחד (בשוק היד שניה, תמיד יש חיים אחרי ה…).
        ואכן כן, אין כבר בק"מ נמוכים, פשוט נגמר המלאי.
        לגבי השקעה - לא חושב שיש מישהו שקנה אותם ונאלץ עם הרכישה להוציא מכיסו עבור תיקונים וכו’.

        עסקאות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום