יש לי Z50 פרו
הזמנתי כרטיס של סאנדיסק מההמלצות פה
אני עכשיו רואה שכותבים שזה בעייתי
אכן כך? לבטל את ההזמנה?
מה כן להזמין? הכרטיס של DDPAI בעצמם יותר טוב?
יש לי Z50 פרו
הזמנתי כרטיס של סאנדיסק מההמלצות פה
אני עכשיו רואה שכותבים שזה בעייתי
אכן כך? לבטל את ההזמנה?
מה כן להזמין? הכרטיס של DDPAI בעצמם יותר טוב?
תודה רבה
נמשיך לחפש