דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ד

      דוד 10

      @דוד 10
      אודות
      פוסטים
      3
      נושאים
      1
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • עזרה לחיבור לחצני הגה במולטימדיה לא רגילה
        ד דוד 10

        אין לי צמה מושלמת יש לי רק את החיבור בצד המולטימדיה, והנה כמה תמונות של זה:
        מצד המולטימדיה:
        IMG_7236.JPG
        מצד שמכניסים את הכבל:IMG_7237.JPG
        מצד ימין
        IMG_7233.JPG
        מצד שמאל:
        IMG_7234.JPG
        כל החוטים חתוכים ואין משמעות להמשך חוץ מהכיתוב הנ"ל:
        על החוט הכחול שליד החוטים הירוקים (רמקולים) כתוב BACK,
        על החוט הכתום רשום AMP-CON,
        על החוט הכחול שבין הכתום לחום רשום BRAKE,

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה לחיבור לחצני הגה במולטימדיה לא רגילה
        ד דוד 10

        הגדרתי כמו בתמונה “NULL”
        הקורולה 2005 זה הרכב שלי,
        החוט החום משמש להפעלת התאורה של הלחצני מגע, כאשר זה מחובר ל 12+ (אדום).
        חיברתי לחוט הכחול ואין תגובה (גם בחוט החום זה התוצאה),

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה לחיבור לחצני הגה במולטימדיה לא רגילה
        ד דוד 10

        יש לי מולטימדיה עם צמה לא סטנדרטית, כזה:
        IMG_7226.JPG
        על החוט הכחול שליד החוטים הירוקים (רמקולים) כתוב BACK,
        על החוט הכתום רשום AMP-CON,
        על החוט הכחול שבין הכתום לחום רשום BRAKE,
        והחוט החום מפעיל את התאורה של הלחצני מגע,

        קניתי קיט לחצני הגה אוניברסלי, כזה:
        6b5206c6-974d-4ccf-b0fb-c6e015743766-image.png
        ניסיתי לחבר את החוט הלבן לכל החוטים חוץ מהאדום השחור והצהוב והרמקולים,
        והמולטימדיה לא קולטת את הלחיצות,
        פתחתי חלון להגדרת תיבה ובחרתי (קורולה 2005) כמו בתמונה,
        IMG_7231.JPG
        בהגדרת לחצני הגה (תמונה מצו"ב) אין תגובה במולטימדיה:
        IMG_7230.JPG
        אשמח לכל מידע שיעזור בעניין זה,

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום