דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      yosY

      yos

      @yos
      אודות
      פוסטים
      3
      נושאים
      2
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מערכת מולטימדיה הגיעה שבורה מעלי אקספרס
        yosY yos

        השאלה אם המוכר שלח את זה ככה או שזה נדפק במכס, מאיפה הביטחון לומר שזה נשלח על ידו כך

        @מיישה כתב במערכת מולטימדיה הגיעה שבורה מעלי אקספרס:

        מגיע אליי להחלפת מסך ב200 ש"ח

        המערכת עובדת תקין זה לא פגע במסך זה רק המסגרת, בכל מקרה אם ירצה, אפנה אותו אליך

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מערכת מולטימדיה הגיעה שבורה מעלי אקספרס
        yosY yos

        המולטימדיה הגיעה היום לאחר המתנה מרובה, החבר שהגיע אליו המולטימדיה אומר לי, שכתוב על החבילה לא קשור לתקשורת, אמרתי לו שכדאי לו להסריט את פתיחת החבילה כי מי יודע מה יש בפנים אולי הוחלפו חבילות… למעשה הוא פותח ומגלה שהמערכת הגיע שבורה, מצורף תמונות
        IMG_20260601_184210.jpg IMG_20260601_184039.jpg
        התקין את המערכת בינתיים הוא לא רואה שום תקלה

        השאלה שלי מה עכשיו לעשות, להחזיר את המולטימדיה הוא לא רוצה כי יצטרך לשלם שוב מכס ודמי טיפול, כל הסיפור של המכס והטיפול עלה 200 שקל

        מישהו התנסה פעם במקרה כזה יודע מה המדיניות של עלי אקספרס
        אשמח לכל תשובה

        @מיישה לא רציתי כבר לשגע אותך…
        מקווה שכאן המקום לשאלות מסוג זה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בירור לגבי אישור ייבוא על מולטימדיה ts18 דרך dsv
        yosY yos

        קיבלתי מחברת שליחויות dsv את ההודעה הבאה

        שלום רב,

        בבקשה לשלוח לנו לינק / קישור למוצר Car Radio Player שהזמנתם מאתר המכירה לצורך בדיקת חוקיות יבוא.

        ייתכן וכפוף לשחרור תחת חוקיות יבוא (אישורים שונים כגון תחבורה או תקשורת).

        בברכה

        צוות E-Commerce
        הזמנתי בהמלצת @מיישה את המערכת הזו 9 TS18 6G 128G
        השאלה שלי אם כדאי לשלוח להם לינק למוצר, הבנתי שהם לוקחים עמלה על כל דבר (לטענת גרוק זה יותר מ100 שקל)
        עדיף לעשות את זה לבד? או שדרכם בכלל לא אצטרך אישור
        אשמח לכל מידע

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום