קנינו לאחרונה רכב חדש (בן 10, אבל חדש לנו) אאוטלנדר, מנסה להרכיב רשימה של דברים שכדאי לקנות ולהוסיף לו, אשמח את עזרת הציבור בעניין:
א. מצלמת דרך (ראיתי את השרשור, הz40 עדיין מומלצת? איך מתקינים את זה? בשביל קדמי ואחורי אני צריך גם קיט חניה?)
ב. שטיחונים? (נראה שהשטיחים המקוריים בלויים, לא בטוח כמה זה כדאי או קריטי).
ג. מתקן שיקשה על גניבת הרכב (כנראה שאין משהו שימנע, אם ה לא ישמור עיר וכו, אבל משהו שיגרום לגנב פוטנציאלי להעדיף לא להתמקד ברכב הזה).
ד. מכשיר מומלץ נגד שכחת ילדים.
עוד דברים שממש כדאי?
