לא הבנתי אז גרמני ג’טה
זה סבבה
או שלא???
הרבה אומרים לי לא להתקרב לגרמנית
וחלק אומרים שזה עניין של לדעת איך לטפל
אשמח לדעת את דעת המומחים פה…
@הכל-בעזרת-השם @מאיר @שלמה @טכנולוג
ושאר המומחים…
ר
רפאל 0
@רפאל 0
-
יפני או גרמני? -
פולקסוואגן ג'טה וסקודה רפידסקודה אוקטביה לא לוקח הרבה דלק?
-
פולקסוואגן ג'טה וסקודה רפיד@שמואל-קליין
וכמה קילומטר הוא? -
פולקסוואגן ג'טה וסקודה רפידהשאלה איך יודעים אם הוא טוב
ומזה ב20.000
יש לך למכור?
@שמואל-קליין -
פולקסוואגן ג'טה וסקודה רפידרציתי לשאול על רכב גרמני מצד אחד חסכוני מצד אחד אומרים שעולה הרבה כסף לתקן את תקלות שלו…
מה יש לכם לומר???
