@פתוח-לשמוע כתב במצלמת רוורס:
בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה…
מעדיף במולטימדיה את המצלמה
@פתוח-לשמוע כתב במצלמת רוורס:
בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה…
מעדיף במולטימדיה את המצלמה
שלום רב
אשמח להמלצה למצלמת רוורס לדייהטסו סירון עם מסך לא חייב לוויז
תודה רבה