@גיל סדרתי את זה
דיס
-
מחשבון סיטי קאר & מיי קאר & השכרה רגילה -
מחשבון סיטי קאר & מיי קאר & השכרה רגילהמחשבון סיטי קאר & מיי קאר & השכרה רגילה
צריך ליצור עותק -
מיי קאר לנהג חדשבדיוק באתי לעלות לפה את מה ששלחו ג"כ אותו דבר בדיוק
היי,שלום וברכה,כן,כל עוד הינך נהג צעיר/חדש רק ברכבים קטנים,
יש כרגע תקלה בהרשמה
אני רק שאלתי גם על איזה סוג רכב ועל זה ענו לי רק רכבים קטנים
-
מיי קאר לנהג חדש@איציק-1 ניסית להרשם ולא נתנו לך?
-
מיי קאר לנהג חדש@איציק-1 שמשנה רשיון אבל אפשר להוציא רק רכב קטן כך לפי מה שנראה לי
זאת אומר שהם השוו בערך לסיטי קאר שגם שם אפשר רק רכב קטן -
מיי קאר לנהג חדש@איציק-1 עכשיו אני אוחז
כנראה שהם שינו את זה לאחרונה כי זה מה שכתוב במחירון הראשי.
ואם כך כנראה שזה הכוונה בסימן קריאה ואין הבדל באמת בין נהג חדש לצעיר ואפשר להוציא רק רכב קטן. -
מיי קאר לנהג חדש@איציק-1 זה גם ממיי קאר וזה אותו נוסח ועדין לא מובן מה לגבי נהג 24 ושנה רשיון
-
מיי קאר לנהג חדש@איציק-1

זה מה שכתוב באתר רק שלא מובן מה “הדין” בנהג 24 ושנה רשיון -
מיי קאר לנהג חדשאני בן 24 ושנה רשיון
כמה יעלה לי במיי קאר רכב 9 מקומות ליום עכשיו אם בכלל אפשר להוציא אני לא מצליח לראותאני עוד לא רשום כי יש להם תקלה ברישום כך שאני לא יכול לראות לבד
-
כמה גיגה גלישה צריך למוטימדיה?במכשירים שמוכרים לוויז בלבד כולל סים זה בדרך כלל בפחות מג’יגה לחודש.
-
סינון ביד 2@moshe-1 יש מצב שאתה מנסה לפתור לי את הבעיה זה עדין עושה לי רק מחיקה של מודעות מסוכנויות ולא ק"מ
-
סינון ביד 2 -
סינון ביד 2@קינג-קומפיוטר זה עבד לי בהתחלה וניסתי להתקין בעוד חשבון וגם לא עובד לי
-
סינון ביד 2@צבי-דורש-ציון זה עדין לא עוזר
-
סינון ביד 2 -
סינון ביד 2@יצחק-רשטונ זה עבד לי בהתחלה ונעלם לי
-
סינון ביד 2@moshe-1 עשיתי את זה ולא עזר
-
סינון ביד 2@מיכאלוש אבל הסר מודעות מסוכנים כן עובד לי
-
סינון ביד 2@moshe-1 למה לא עובד לי הצגת ק"מ?
-
סיטי קאר מעלה מחירים@צבי-דורש-ציון חישוב לפי המחירון הישן:
שעתי: 12 ₪ × 3 = 36 ₪
עלות לק"מ: 1.5 ₪ × 500 = 750 ₪
סה"כ: 36 + 750 = 786 ₪
חישוב לפי המחירון החדש:
15.2 ₪ × 3 = 45.6 ₪
עלות לק"מ (500 ק"מ → נכנס בקטגוריית 0.9 ₪ לק"מ): 0.9 ₪ × 500 = 450 ₪
סה"כ: 45.6 + 450 = 495.6 ₪
השוואה:
בעבר: 786 ₪
כיום: 495.6 ₪
הפרש: חיסכון של 290.4 ₪ (~37% פחות)
המסקנה: במקרה הזה, התמשתלם הרבה יותר , בגלל הירידהאבל לך תעשה את זה עם רכבים של סיטי קאר…

