דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      ב

      בן מלך

      @בן מלך
      אודות
      פוסטים
      5
      נושאים
      1
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • עזרה ! מתלבט בקניית טיגו 8 פלאג אין
        ב בן מלך

        יש לציין שביטוח וטסט יש לי על חשבון העבודה

        עסקאות רכב טיפ עזרה

      • עזרה ! מתלבט בקניית טיגו 8 פלאג אין
        ב בן מלך

        חוצמיזה שאני ראיתי ליסינג של הרכב לא פחות מ2700 כך שאתם מפתיעים אותי עם ה2100

        עסקאות רכב טיפ עזרה

      • עזרה ! מתלבט בקניית טיגו 8 פלאג אין
        ב בן מלך

        רגע אני יעשה סדר , תודה לכל המגיבים!
        לשאלה למה טיגו ולא משהו אחר , משום שאין 7 מקומות חשמלי או פלאג אין חדש עם אחריות במחיר כזה… ואני חייב חיסכון בדלק וחייב 7 מקומות נורמלי גדול ובמצב טוב.
        לגבי מה כדאי ליסינג או קנייה אני עדיין מסתפק בזה , מצד אחד כמה שיהיה ירידת ערך שזה בעצמו עומד בספק כי יכול להיות שלא יהיה ירידה חזקה. כמו שרואים בדגמים האחרונים של צרי בנזין , עדיין יהיה לי חיסכון עצום בדלק סביבות ה1000 שקל ויותר בחודש. זה מתקזז מולו. ובסוף גם נשאר לך רכב ביד.

        עסקאות רכב טיפ עזרה

      • עזרה ! מתלבט בקניית טיגו 8 פלאג אין
        ב בן מלך

        @הכל-בעזרת-השם תודה…
        זה לא נכון בדקתי.
        הליסינג והקנייה יוצאים אותו דבר…
        השאלה אם זה סתם סטיגמה לא לקנות רכבים מסין זה לא תשובה פרקטית מעשית… יש אחריות 8 שנים סוללה ו6 שנים מנוע , אחרי זה אפשרי למכור…

        עסקאות רכב טיפ עזרה

      • עזרה ! מתלבט בקניית טיגו 8 פלאג אין
        ב בן מלך

        אז ככה , כיום יש לי רכב 5 מקומות פשוט , יש לי צורך לקנות רכב 7 מקומות .
        אשתי נוסעת מידיי יום לעבודה שמרוחק 60 קמ הלוך חזור מהבית. כיום אני מוציא כ 1000 שקל דלק רק על זה.
        ההון העצמי לקניית רכב , נמוך. כך שבין כה וכה צריך לקחת הלוואה , חשבתי , שבמקום לקנות אאוטלנדר ששותה דלק , אקח הלוואה יותר גדולה על טיגו 8 פלאג אין , עם מערכת טעינה בייתית . [קומה 0 עם חנייה בטאבו ] כך שחלק גדול מההלוואה יהא מצומצם מחסכון בצריכת דלק ובטיפולים …
        מה דעת המומחים על הרכב הזה , והאם המהלך נכון לדעתכם?

        עסקאות רכב טיפ עזרה
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום