דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      א

      אנונימי

      @אנונימי
      אודות
      פוסטים
      8
      נושאים
      4
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • ידית פנימית שמאלית עם הכבל(חוט) לטויטה ורסו 2010
        א אנונימי

        אשמח אם מישהו יכול להעלות לי קישור (עדיף מאלי אקספרס)

        חלקי חילוף

      • t10 מקורי או לא?
        א אנונימי

        @דני-מערכות אפילו שהמאחורה שלו הוא צבע שחור?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • t10 מקורי או לא?
        א אנונימי

        @יצחק-רשטונ כתוב t10 השאלה שלי אם הוא שווה משהו ( בכל אופן 8 גיגה ראם) או ששוה להחזיר ולקנות t10s המומלץ?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • t10 מקורי או לא?
        א אנונימי

        השאלה היא אם שווה להשאר איתו או להחזיר??

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • t10 מקורי או לא?
        א אנונימי

        הזמנתי מהקישור ש @מיישה המליץ פה והזמנתי את ה t10 8 גיגה ראם 128 גיגה (לא ה t10s) שהוא בתמונה נראה בדיוק כמו ה ts18 וקיבלתי אותו היום (בקופסת קרטון פשוטה) רציתי לשאול האם היא שווה משהו או להחזיר אותה?
        @מיישה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה להונדה סיוויק 2010
        א אנונימי

        @מנאששש איך בודקים?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה להונדה סיוויק 2010
        א אנונימי

        קניתי את ה t10 10 אינצ’ רציתי לדעת איזה עוד דברים מומלץ בשביל ההתקנה חוץ מהפאנל והמצלמה?
        ואשמח קישור למצלמת רוורס איכותית
        והאם מומלץ לקנות עוד משהו בנפרד?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • אישור משרד התקשורת-"מסלול"
        א אנונימי

        שלום וברכה הזמנתי את המערכת t10 וזה כבר הגיע לארץ ועדיין לא ביקשו אישור ממשרד התקשורת אבל אני בכל אופן מנסה להוציא וקראתי את המדריך המפורט של @Israel-Meir ועכשיו המערכת השתנתה לגמרי למערכת “מסלול” בכל אופן הסתדרתי אודות למדריך ואחרי כל התהליך הוא כותב לי ש “נפילה בשליחת בקשה”
        השאלה אם בטוח יבקשו ממני אישור למשרד התקשורת?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום