דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. ביטוח לתקופה קצרה

      ביטוח לתקופה קצרה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      3 פוסטים 3 כותבים 56 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ד מנותק
        ד מנותק
        דגש
        כתב נערך לאחרונה על ידי דגש
        #1

        שלום לכולם,

        יש רכב שאני צריך למכור אותו, ואין עליו ביטוח. עד שאני מוכר אותו, אני רוצה להשתמש ברכב, ולצורך השימוש ברכב, כמובן שנדרש ביטוח (לא מקיף… מספיק צד ג’).

        רציתי לדעת מה הכי שווה לי, לא רק מבחינה כספית אלא גם מבחינת נוחות הביטול והפרוצדורה – האם לעשות ביטוח לתקופה קצרה, או לעשות ביטוח שנתי ולבטל? האם יש קנסות? מה החסרונות? אין לי מושג בכלל.

        אשמח לקבל פרטים. תודה רבה לכולם.

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ד דגש

          שלום לכולם,

          יש רכב שאני צריך למכור אותו, ואין עליו ביטוח. עד שאני מוכר אותו, אני רוצה להשתמש ברכב, ולצורך השימוש ברכב, כמובן שנדרש ביטוח (לא מקיף… מספיק צד ג’).

          רציתי לדעת מה הכי שווה לי, לא רק מבחינה כספית אלא גם מבחינת נוחות הביטול והפרוצדורה – האם לעשות ביטוח לתקופה קצרה, או לעשות ביטוח שנתי ולבטל? האם יש קנסות? מה החסרונות? אין לי מושג בכלל.

          אשמח לקבל פרטים. תודה רבה לכולם.

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמואל10
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @דגש ביטוח לתקופה קצרה יש אפשרות רק לביטוח חובה ורק דרך ‘הפול הישראלי’ ובמחירים מפולפלים,
          מה גם שתקופת הביטוח גם שם היא קבועה מראש וכיון שאתה לא יודע לכמה זמן תצטרך אותו לא הרווחת הרבה…
          יש אפשרות בכל חברה לבטח לשנה ולבטל כשתרצה, בעבר היו קונסים על זה, היום חוקית אסור להם, מה שכן זה קצת כאב ראש עם עניין התשלום וההחזר, כיון שאתה צריך לשלם על כל השנה מראש (או בפריסת תשלומים) ואחרי הביטול תקבל את ההחזר בבת אחת. (יש כאלה שאולי ישמחו על האפשרות לקבל הלוואה של כמה אלפים בפריסה לשנה…)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • I מנותק
            I מנותק
            itzik
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            בביטוח חובה החברה רשאית לתת ‘קנס’, לדעתי בפועל לפחות חלק מהחברות לא גובות אותו.

            זה התשלום שהחברה רשאית לגבות בביטוח חובה, דוגמה מפוליסה:

            ד. בוטלה הפוליסה לפי סעיף זה, יחזיר המבטח לבעל הפוליסה בהקדם, ולא יאוחר מ14-
            ימים מהמועד שבו נכנס הביטול לתוקף, את דמי הביטוח ששולמו, בהפחתת סכומים
            אלה:
            (1) בעד תקופה של עד שבעה ימים שבהם היתה הפוליסה בתוקף, לרבות אם לא
            נכנסה לתוקף – 5% מדמי הביטוח השנתיים;
            (2) בעד תקופה העולה על שבעה ימים שבהם היתה הפוליסה בתוקף – 5% מדמי
            הביטוח השנתיים בצירוף 0.3% מדמי הביטוח השנתיים בעד כל יום ביטוח, החל
            ביום השמיני

            בביטוח רכוש למיטב ידיעתי החברה לא רשאית לקנוס.

            אם אתה חושש מהקנס אתה יכול לעשות חובה בהפול וצד ג’ בחברה כלשהי, אבל כנראה שהמחיר (לשנה) יהיה יותר גבוה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0

            31

            מחובר

            3.0k

            משתמשים

            9.8k

            נושאים

            132.2k

            פוסטים
            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • דף הבית
            • תקנון הפורום
            • מילון מושגים המלא
            • המדריך המלא למשתמש
            • פוסטים אחרונים
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • פנייה למנהל הפורום