הצעת ייעול
-
חיפשתי בפורום ולא מצאתי…ולדעתי זה נצרך מאוד.
כל העניין של בדיקת מכון בקניית רכב הוא נושא קצת מורכב ואני אסביר.
ברור שהמטרה העיקרית של הבדיקה היא כדי לוודאות את תקינות האוטו ושלא עבר תאונות וכו…וכמובן גם להביא אותך לעמדת מיקוח מול המוכר,אבל יש המון פרטים בבדיקה של מכלולי הרכב שמופיע עליהם איקס ומתלווה אליה הערה אגבית סתמית,שאתה לא יודע אם להילחץ ולברוח כלעומת שבאת או לחטוף את הרכב…ולא תמיד בעלי המכון מסבירים לך לרמת הבנה הכל.
ובפרט שלא תמיד מתאפשר להעלות לפורום הנכבד את תוצאות הבדיקה ולהתייעץ ,מה שמצריך לבוא עם רמת הבנה וידע מוקדמים מראש.
מי שמתמצא ומבין בעניין נשמח אם יוכל מניסיון והבנה מה כדאי להתעכב, מה מחשיד, ומצד שני מה לא להילחץ כי זה קיים בכל רכב בפרט ברכבים מעל 6,7 שנים על הכביש…
אולי אפי לצרף דוח של מכון בדיקה שיהיה יותר מוחשי לתועלת הכלל.
