@אליהו-בן-יוסף בגדול כל האאוטלנדר מ2013 עד 2020 אותו דבר
יש הבדלים לא משמעותיים ברמות גימור, דבר שקיים בכל שנתון
(למעט מ2017/18 ומעלה, שיש לו רדאר לזיהוי התקרבות לרכב לפניך וכו’ (מעין מובילאיי, אבל קצת שונה) שמצוייה בו תקלה, שעד לאחרונה עלה כמה אלפים טובים לתקן, ולאחרונה מצאו פיתרון בכמה מאות ואולי אפילו לבד)
לעניות דעתי, להוסיף 30% כדי לקבל שנתון גבוה יותר בשנה זה הגזמה
אם יש לך את הכסף, לחיי, אבל אם אין לך, או במאמץ, זה לא שווה
אם ההבדלים מאוד משמעותיים, זה יכול להיות שווה אבל לא שנתון אחד
בעזרת ה’ תהנה מהרכב, ותרווה ממנו הרבה נחת, נוחות, ותשתמש בו לדברים טובים ושמחים
תתן לו אהבה בתחזוקה, כדי שיחזיר לך אהבה
Spoiler
@פתוח-לשמוע כתב באאונטלנדר 2015 או להוסיף 20000 ולקבל 2016 דגם משופר:
מערכת מתקינים בסביבות ה1000
נגיד את זה דוגרי, את המולטימדיה באאוטלנדר במוקדם או במאוחר יצטרך להחליף, אז באמת שבשביל זה לא שווה להוסיף כסף